بلاگ ساختمان

این بلاگ درباره حوزه های ساختمانی می باشد

بلاگ ساختمان

این بلاگ درباره حوزه های ساختمانی می باشد

  • ۰
  • ۰

میز اداری مدرن و لوکس

طراحی میز اداری مدرن و لوکس

 

میز اداری مدرن و لوکس : یکی از اصلی ترین آیتم ها در دکوراسیون اداری یک شرکت، میزهای کار کارمندان و پرسنل هستند. با خرید یک میز اداری مدرن و لوکس هم به زیبایی محیط کار و هم به افزایش کارایی و آرامش کارکنان می توان دست پیدا کرد.  در طراحی یک میز اداری مدرن اولین موردی که باید مدنظر قرار بگیرد آرامش و راحتی پرسنل است چرا که کارمندان امروزه مدت زمان زیادی را پشت میزهای کاری خود سپری  می نمایند و به همین علت یک میز اداری مناسب می تواند بازده کارکنان را به میزان زیادی افزایش دهد.

به دلیل هزینه بر بودن تعویض میزهای اداری باید در حین خرید دقت بسیاری داشت تا در آینده ای نزدیک نیازی نباشد که آن ها را تغییر داد. میزهای اداری باید دقیقا متناسب با شغل هر فرد انتخاب شوند و باید به این موضوع دقت شود که آیا افراد با ارباب رجوع در ارتباط هستند یا خیر. افرادی که با کامپیوتر کار می کنند باید میزی داشته باشند که از فضای کافی برای قرار دادن  کیبود و کیس برخوردار باشد. علاوه بر آن میزهای اداری باید از جنس مرغوب انتخاب شوند تا موس به راحتی بتواند برروی آن جابه جا شود.

 

طراحی میز کارمندی

 

به علت آنکه تعداد کارمندان در فضاهای اداری بیشتر از بقیه است، درطراحی میزهای اداری برای کارمندان تنوع رنگ و طرح بیشتری را لحاظ می کنند و بدین ترتیب در نهایت یک میز اداری مدرن و لوکس ساخته می شود. به علت تنوع بالا شما به آسانی قادر هستید مطابق با هر سلیقه و با داشتن هر میزان بودجه ای،  میز مورد نظر و دلخواه خود را انتخاب نمایید. اندازه میز مدرن باید با توجه به اندازه فضا در نظر گرفته شود. وقتی فضایی کمی در اختیار است انتخاب یک میز بزرگ فقط در رفت آمد مشکل ایجاد می کند و کارایی چندانی ندارد. برای فضاهای کوچک بهتر است از میزهای کوچک استفاده نمایید که دارای کشوهای بسیاری می باشد. بدین طریق می توانید لوازم و کلیه وسایل اضافی را در درون کشو قرار دهید. میزهای کارمندی می ‌توانند شکل و شمایل میزهای مدیریت را داشته باشند، ولی از آن ها کوچک ‌تر هستند.

میزهای کارمندی علاوه بر راحتی و القای حس آرامش باید زیبا و هماهنگ با فضای اطراف نیز باشند. این میزها از مواد اولیه گوناگونی با توجه به سلیقه سفارش ‌دهنده ساخته می ‌شوند. بهتر است میز کارمندی خیلی سنگین نباشد تا جابه ‌جایی آن ها راحت صورت گیردمیز رزین علاوه بر راحتی وزیبایی باید بادوام هم باشد و از استحکام خوبی برخوردار باشد تا بتواند فشار وارده از وسایل را تحمل کند. سازندگان در ساخت آنها باید اصول مهندسی و ارگونومی را در نظر داشته باشند.

طراحی میز کارشناسی

 

میزهای کارشناسی نیز که اغلب در محیط ‌های اداری استفاده می‌ شوند، دارای ویژگی ‌هایی هستند که مجموع آن ها راحتی کارمندان را فراهم می‌ کنند. ارتفاع استاندارد این میزها حدود 75 تا 85 سانتی‌‌ متر می باشد. یکی از خصوصیات میزهای کارشناسی این است که پایه ‌های آن قابلیت تغییر ارتفاع  دارند. بدین ترتیب هر کارمند قادر است با توجه به شرایط خود آن را تنظیم کند.

طول میزهای کارشناسی بین 90 تا 250 سانتی متر است که بسته به کارایی آن قابل تغییر است. اندازه طول میز رزین دست ‌کم 1200 میلی‌ متر و عرض آن هم باید 800 میلی ‌متر در نظر گرفته شود. خیلی از کارکنان علاوه بر سطح میز مدرن وود تک  نیاز به فضاهای دیگر مانند کشو هم دارند که بتوانند اسناد و مدارک خود را در آنجا نگه داری کنند و در صورت لزوم از دسترس دیگران دور نگه دارند و قفل کنند. میزهای کارشناسی دارای فضایی برای قرار دادن کیس و کیبورد نیز هستند.

  • ۰۰/۰۲/۲۵
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی