بلاگ ساختمان

این بلاگ درباره حوزه های ساختمانی می باشد

بلاگ ساختمان

این بلاگ درباره حوزه های ساختمانی می باشد

۲۰ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاور شوفاژ در خراسان رضوی : شوفاژها و رادیاتورها مهم ترین تجهیزات گرمایشی در منزل به حساب می آیند. این تجهیزات گرمایشی علی الرغم کاربردی بودنشان به دلیل ظاهر نازیبایی که دارند تاثیرات بسیار منفی بر روی دکور منزل می گذارند. شوفاژها و رادیاتورها در منازل کوچک و کم وسعت بیشتر به چشم می آیند و زیبایی محیط و دکوراسیون داخلی را تحت تاثیر قرار می دهند.

علاوه بر بحث زیبایی چنانچه شوفاژها در مسیر رفت و آمد باشند باید بسیار مراقب کودکان بود که به آن ها برخوردی نداشته باشند. یکی از اقداماتی که می توان در راستای بهبود و ارتقای جنبه ی زیبایی دکوراسیون داخلی منزل نمود تهیه ی یک کاور شوفاژ است. با توجه به گوناگونی سلایق و بودجه ی افراد تولیدکنندگان کاورهای شوفاژ تنوع طرح و رنگ بسیاری را در کاورها اعمال نموده اند. در ادامه ی مطلب انواع مدل های کاور شوفاژ و رادیاتور را بررسی خواهیم نمود:

کاور آینه ای

 

کاور شوفاژ آینه ای جزو جدیدترین محصولات عرضه شده به بازار است که طرفداران بسیاری دارد. این کاورها از آینه های رنگی طراحی و ساخته شده اند و به طور کلی از زیبایی فوق العاده و چشم گیری برخوردار هستند.

سبک کلاسیک کاورهای چوبی

 

همانطور که می دانید  سبک کلاسیک از جمله سبک های پرطرفدار و محبوب دکوراسیون داخلی است که گرما بخش دکوراسیون داخلی می باشد.  حس آرامش و اطمینان خاطر را در منزل به ارمغان می آورد. عنصر اصلی در سبک های مدرن و کلاسیک است و به همین علت می توان گفت که کاورهای چوبی برای استفاده در سبک کلاسیک گزینه ی بسیار خوبی می باشند. کاورهای چوبی را از چوب های طبیعی طراحی می نمایند و برای رنگ آمیزی آن ها از رنگ های گیاهی استفاده می کنند.

این رنگ های گیاهی ماندگاری و عمر کاورهای شوفاژ را افزایش می دهند و مانع نفوذ حشرات موذی به درون چوب می شوند. کاورهای چوبی در مقایسه با سایر مدل ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. کاور های ام دی اف در رنگ های بسیار متنوعی موجود می باشند و وزن سبک تری دارند  و در همه نوع سبک های مدرن و کلاسیک به راحتی تطبیق پیدا می کنند. کاورهای ام دی اف از کاورهای چوبی ارزان قیمت تر هستند.

کاور پارچه ای و نمدی با بهترین کیفیت

پارچه جزو متریال های مقاوم در برابر حرارت و گرما است و به همین دلیل تولیدکنندگان از آن برای طراحی کاور شوفاژ استفاده می نمایند. کاورهای پارچه ای به دلایل گوناگونی همچون تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد وزن بسیار کم، هزینه ی پایین و قابلیت نصب آسان،  بسیار محبوب و پرفروش هستند. به علت برخورداری از رنگ های جذاب می توان از آن ها برای پوشش شوفاژ داخل اتاق خواب کودکان استفاده نمود. برخی از کاورهای پارچه ای دارای شخصیت های کارتونی محبوب کودکان هستند که استفاده از آن ها با روحیات کودکان سازگار است. نمد در مقایسه با پارچه مقاومت بیشتری دارد. کاورهای نمدی همچون کاورهای پارچه ای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارند و برای پوشاندن شوفاژ اتاق خواب کودکان مناسب هستند

کاورهای فلزی جزو کاورهای ارزان قیمت هستند که به طور معمول در سبک های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. بدنه ی این کاورها به دلیل حرارت و گرما بیش از اندازه داغ می شود و به همین علت برای اتاق خواب کودکان نمی توان از کاور فلزی استفاده کرد چرا که در صورت برخورد کودک با آن سوختگی ایجاد می شود.

 

خرید کاور شوفاژ در خراسان رضوی

 

برای خرید کاور شوفاژ در خراسان رضوی می توانید به مراکز عرضه کننده این محصولات دکوراتیو مراجعه نمایید و در صورتی که امکان مراجعه حضوری برایتان میسر نیست می توانید به صورت اینترنتی از طریق وب سایت خرید خود را انجام دهید. کاور های شوفاژ در صورتی که در مراحل خرید آنلاین با مشکلی مواجهه شدید می توانید به کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

اصول معماری داخلی هلگر بر اساس بهترین متدهای روز دنیا انجام می شود و با بهترین قیمت خدمات دکوراسیون داخلی به شما ارائه می شود. معماری داخلی هلگر دارای خلاقیت بالایی می باشد.  اصول دکوراسیون داخلی هماهنگی یکپارچگی و تعادل اجزای دکوراسیون و بین فضاهای تفکیک شده انجام می شود. دیزاین هر فضای داخلی باید به گونه ای طراحی شود  که در درجه اول تعادل را در چشم مخاطبان ایجاد کند. در ادامه قصد داریم نکاتی را در خصوص معماری داخلی هلگر در خصوص هماهنگی بیان کنیم:

 ایجاد هماهنگی و تعادل بین فضاهای تفکیک شده

 

درحال حاضر با گسترش شهرسازی و تعدد آپارتمان ها در سطح شهر، آپارتمان های زیادی در سطح شهر به وحود آمده اند.  خانه هایی که در آپارتمان ها وجود دارند در مقایسه با منازل ویلایی از فضا و مساحت کمی بوده اند.  به طور کلی با توجه به کوچک بودن فضای خانه های امروزی دکوراسیون از اهمیت ویژه ای  و خاصی برخوردار می باشد. سبک مدرن، سبکی است که بسیار در بین افراد طرفدار پیدا کرده است. از این جهت برای  معماری داخلی هلگر  بیشتر از سبک مدرن استفاده می شود. سبک مدرن سبکی است که در آن همه چیز ساده ولی در عین حال جذاب به نظر رسیده است. در سبک مدرن هرگونه شلوغ کاری و استفاده از تجملات اضافی جلوگیری می شود.

گوناگونی سبک های معماری و دکوراسیون داخلی

تنوع و گوناگونی سبک ها در معماری داخلی زیاد می باشد و  برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل بیشتر از سبک های مدرن و کلاسیک استفاده می شود.  هر کدام در زمان خاصی مد شده اند و با توجه به شرایط و نوع حوزه کاری مربطه از هریک از آن ها استفاده می گردد. ممکن بوده است برخی از سبک های دکوراسیون داخلی پس از گذشت مدتی از مد می افتند و محبوبیت خود را از دست داده اند.  اما مهم تر از همه  نکات و اصول اساسی در طراحی دیزاین داخلی ایجاد فضایی هماهنگ با دیگر فضاها که هم دارای تعادل لازم بوده و هم در عین سادگی دارای زیبایی خاصی هستند. این کار باعث یکپارچگی بین فضاهای تفکیک می شوند. شاید هماهنگی و یکپارچگی بین این مکان ها موضوع به ظاهر بی اهمیت و پیش و پا افتاده ای به نظر رسیده باشد اما نقش تاثیرگذاری در زیبایی دکوراسیون منزل  را بازی می کنند. اگر تعادل سازی در معماری داخلی رعایت گردد یک اسکچ اولیه زیبا و بی عیب و نقص حاصل می گردد.

شرکت مماری داخلی هلگر و ایجاد اسکچ اولیه معماری داخلی  بر روی هماهنگی و یکپارچگی بوده است.  بر اساس تصور اشتباه بسیاری از افراد که فکر می کنند دو واژه هماهنگی و یکپارچگی با یکدیگر مساوی هستند اما باید گفت که این دو باهم دارای تفاوت هایی هستند. معنای هماهنگی در دکوراسیون داخلی این است که  که المان هایی که در دیزاین داخلی به کار رفته اند   از نظر رنگ، طرح با هم تناسب ظاهری داشته و همچنین با مفهوم تفکیک فضاها سازگاری داشته باشند.  یکپارچگی معماری داخلی هلگر  یعنی تکرار ویژگی خاصی از اجزای دکوراسیون بوده که می توان به عنوان مثال  در منزل مانند تکرار رنگ، اشکال، و حتی جنس خاصی از لوازم و وسایل  را بیان کرد.  باید بدانید که با رعایت همه اصول معماری داخلی هلگر پیوستگی در منزل به بهترین شکل به وجود می آید.  پیوستگی از تغییر ماهیت در فضا جلوگیری کرده  و احساس خوشایندی در منزل می گردد.

 

اجرای اصول معماری داخلی  به بهترین شکل

 

یکپارچگی علاوه بر بر زیبایی محیط دارای حس آرامش برای افراد در فضای دکوراسیون داخلی می گردد. علم طراحی کغته شده است که برای ایجاد یکپارچگی و هماهنگی باید از طرح و رنگ های مشابه برای ایجاد تعادل استفاده گردد. به عنوان مثال می توان رنگ کوسن مبل و والان پرده را بر اساس رنگ فرش و قالیچه ها تعیین کرد. و یا همچنین  رنگ کاغذ دیواری را با رنگ کفپوش ست کنید. چنانچه به این نوع هماهنگی و تشابه در فضا علاقه ای ندارید، می توان از روش های  دیگری برای ایجاد هماهنگی استفاده کرد.

مثلا می توانید الگوی خاصی از طراحی را روی کوسن های رومبلی به کار برد. بر این اساس باقی آیتم های دکوراتیو را انتخاب کرد تا هماهنگی و یکپارچگی را به جزئیات کوچک  بدون آن که نقاط محیط همشکل شوند، وارد کنید. توجه کنید که هماهنگی و یکپارچگی جزو اصول مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می شوند اما چنانچه بیش از اندازه به آن ها گردد ممکن بوده حالت کسالت آور و تکراری در فضا ایجادکنند و انرژی لازم در محیط را از بین برند. بنابراین بهتر می باشد از این اصل به درستی بهره برداری شود. بنابراین باید سعی کنید تنها چند المان و عنصر خاص را در محیط انتخاب کنید.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

مشخصات درب ضدسرقت خوب : این روزها افراد برای کسب آرامش و اطمینان خاطر بیشتر، ترجیح  می دهند که از درب های ضدسرقت ایمن استفاده نمایند. درب های ضدسرقت هم برای منازل آپارتمانی  شکل و هم ویلایی مناسب می باشند. اگر برای افزایش ضریب ایمنی منزل خود قصد خریداری یک دربهای سازه چی را دارید بهتر است که در حین خرید به مشخصاتی که در ادامه ی مطلب گفته می شود توجه ویژه ای داشته باشید تا خریدی رضایت بخش را تجربه نمایید:

 

قفل و یرق آلات درب های امنیتی سازه چی

 

یکی از مواردی که موجب تفاوت درب های ضدسرقت با درب های معمولی می شود، قفل ها و همچنین یرق آلات درب هستند. برای درب های ضدسرقت از قفل های بسیار باکیفیت و تقویت شده استفاده  می نمایند. همانطور که می دانید اگر برای درب ضدسرقت  سازه چی  از یک قفل معمولی استفاده نمایند، درب خاصیت ضدسرقت بودن خود را از دست می دهد و سارقین با باز کردن قفل به راحتی به منزل ورود پیدا می کنند. قفل های به کار رفته در درب باید به شکل چندزبانه باشند. هرچه قدر که تعداد این زبانه ها بیشتر باشد امنیت فریم درب ضدسرقت بیشتر می شود. یرق آلات درب نیز باید بسیار باکیفیت و مرغوب باشند.

 

ورق فولادی درب ضدسرقت

 

در طراحی و ساخت درب های ضدسرقت از ورقه های فولادی استفاده می نمایند. در حین خرید درب حتما از فروشنده بپرسید که آیا در درون درب ورق فولادی به کار برده شده است یا خیر؟ مشخصات درب ضدسرقت خوب ورقه های فولادی باعث افزایش مقاومت استحکام و ایمنی درب می شوند. دربی که در آن ورقه ی فولادی وجود دارد در اثر ضربه شکسته نخواهد شد. ضخامت ورقه فولادی نیز بسیار مهم است. به هر میزان که ضخامت ورقه فولادی بیشتر باشد دربهای امنیتی  از مقاومت بیشتری برخوردار است. متاسفانه در درب های ضدسرقت چینی از ورقه های فولادی بسیار نازک استفاده شده است و ضریب ایمنی این  درب ها به شدت پایین است پس توصیه می شود که در حین خرید درب قیمت را ملاک کار خود قرار ندهید و به کیفیت توجه ویژه ای داشته باشید.

 

جنس لولا

 

جنس لولا از دیگر مواردی است که باید به آن توجه نمود چرا که لنگه درب بر روی این لولاها می چرخد و به همین علت لولا باید دارای جنس خوب و مرغوبی باشد تا بتواند به راحتی وزن درب را تحمل نماید. نکته قابل توجه آنکه اگر لولاها دارای جنس نامرغوب و بی کیفیت باشد و یا اینکه تعداد لولا ها کم باشد بعد از گذشت مدتی درب از حالت تنظیم و رگلاژ خارج می شود. بهترین و استانداردترین حالت استفاده از 3 عدد لولا برای درب و همچنین استفاده از لولای بلبرینگ دار است.

 

ضخامت و جنس چهارچوب چهارچوب درب ها

 

قبل از هر چیز باید بدانید که چهارچوب های دربها با درب های معمولی متفاوت می باشد و به همین علت شما نمی توانید از چهارچوب های معمولی برای این درب ها استفاده نمایید. ضخامت چهارچوب درب ضدسرقت باید در حدود 1.5 میلی متر و بالاتر باشد و اندازه ای کمتر از این استاندارد نیست. در چهارچوب درب ضدسرقت سازه چی باید از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد و همچنین محل اتصال ورق ها باید جوش کاری مناسبی داشته باشند.  بهتر است از جوش co2 برای جوشکاری استفاده شده باشد.

 

روکش درب های امنیتی

 

روکش های درب ضدسرقت اگرچه تاثیری در بحث ایمنی ندارند مشخصات درب ضدسرقت خوب اما مستقیما بر روی جنبه ی زیبایی درب تاثیر گذارند. روکش های مختلف و متنوعی برای درب های ضد سرقت استفاده می شوند که بر روی قیمت درب نیز تاثیرگذارند. به عنوان مثال درب دارای روکش طبیعی در مقایسه با درب دارای روکش هایگلاس گران قیمت تر است. روکش درب باید باکیفیت باشد و در برابر عومل محیطی همچون گرما و سرما آسیب نبیند.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

کاور شوفاژ در سمنان : همانطور که می دانید علم طراحی داخلی از گذشته تا کنون پیشرفت ها و تغییرات بسیاری نموده است. در گذشته بیشتر به کلیات یک طراحی توجه می شد اما امروزه  حتی ریزترین جزئیات نیز مورد توجه واقع می شوند. یکی از این جزئیات که امروزه بسیار حائز اهمیت است، ظاهر شوفاژها و رادیاتورها در منزل است. همانطور که می دانید شوفاژها و رادیاتورها جزو مهم ترین تجهیزات و لوازم گرمایشی در روزهای سرد سال هستند. این تجهیزات علی الرغم کاربردی بودنشان تاثیرات بسیار منفی بر روی طراحی و دکوراسیون منزل می گذارند. از آنجایی که امکان حذف و جابه جایی این تجهیزات در منزل وجود ندارد، راهکاری که پیشنهاد می شود استفاده از کاورهای شوفاژ است. کاورهای شوفاژ امروزه در مدل ها مختلفی طراحی و به بازار عرضه می شوند. در ادامه مطلب قصد داریم انواع مدل های کاور شوفاژ را مورد بررسی قرار دهیم:

کاور شوفاژ چوبی

 

کاورهای چوبی جزو آن دسته از مدل هایی هستند که طرفداران سبک کلاسیک علاقه بسیاری به استفاده از آن دارند. کاورهای چوبی از چوب های طبیعی طراحی و ساخته می شوند و به همین علت قادرند که عطر و بوی طبیعت وجنگل را با خود به منزل بیاورند. این کاورها در مقایسه با سایر مدل ها از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

طراحان برای کاهش قیمت کاورهای چوبی از ام دی اف استفاده می کنند که ارزان قیمت تر است. کاورهای ام دی اف برای استفاده در هر دو سبک مدرن و کلاسیک مناسب هستند. کاورهای ام دی اف مقاومت و استحکام بسیار خوبی دارند.

 کاورهای نمدی و فلزی

 

کاورهای نمدی در مقایسه با کاورهای پارچه ای از ضخامت و استحکام بیشتری برخوردار هستند. این کاورها همانند کاورهای پارچه ای در رنگ بندی های گوناگونی در بازار موجود می باشند که به موجب آن هر فردی با هر نوع سلیقه قادر به انتخاب مدل مورد نظر خود می باشد. از دیگر متریال پرمصرف و پرکاربرد در ساخت کاورهای شوفاژ، فلز است. کاورهای فلزی برای استفاده در سبک دکوراسیون مدرن گزینه بسیار مناسبی می باشند. این کاورها از کاورهای چوبی ارزان قیمت تر هستند. برای زیبا کردن جلوه ی ظاهری این کاورهای رادیاتور  از رنگ های پودری مقاومو باکیفیت استفاده می نمایند. یکی از معایب این کاورها آن است که در اثر حرارت بدنه ی آن ها بیش از حد داغ می شود که در آن صورت باید همواره مراقب بود که به آن ها برخوردی صورت نگیرد.

 

خرید کاور شوفاژ در سمنان

 

برای خرید این محصول دکوراتیو و زیبا که به ارتقای جنبه ی زیبایی دکوراسیون داخلی کمک بسیاری می کند می توانید به انواع فروشگاه های عرضه کننده کاور رادیاتور وود تک  مراجعه نمایید که البته برای رفاه و راحتی حال شما امکان خرید به شکل آنلاین نیز میسر می باشد. تنها نکته ای که قبل از خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که میزان بودجه و همچنین سبک دکوراسیون داخلی و رنگ هایی که در فضای منزل موجود می باشد را باید به دقت مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید یک کاور شوفاژ متناسب با بودجه و سبک طراحی داخلی منزلتان خریداری نمایید. بعد از در نظر گرفتن این موارد می توانید اقدام به ثبت سفارش و خرید کنید. در صورتی که در فرآیند خرید آنلاین دچار مشکلی شدید می توانید با کارشناس فروش شرکت تماس بگیرید.

 

کاور شوفاژ پارچه ای

 

کاوررهای پارچه ای از تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی برخوردار هستند و قادرند که کلیه سلایق را پوشش دهند. کاورهای پارچه ای محصولی ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستند و به علت سبک وزن بودنشان به راحتی می توان آن ها را جابه جا کرد.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

دستمزد معماری داخلی :   در جنبه های مختلف معماری داخلی تحولات عظیمی رخ داده بود به گونه ای که فرق های زیادی بین معماری  در  ادوار گذشته و امروزی برای مردم عزیز قابل لمس شده است. دلیل این موضوع این است که در سبک زندگی، فرهنگ و حتی ارزش های مردم تغییراتی اساسی رخ داده است. در حال حاضر اگر در کوچه ها و خیابان های شهر رفته اید، توجه شما به ساختمان ها و برج های بزرگی یافت میشون که سر به فلک شمیده شده اند که از رنگ ها و جنس های مختلف می باشد. شرکت معماری داخلی  سبک دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل  نیز تغییرات عمده ای  کرده است. در ادامه ی مطلب قصد داریم سیر تحولات در معماری  را بررسی کرده و کلید پاسخ تمامی سوالات خود را بیابیم:

 

تفکیک فضاهای مختلف در طراحی داخلی

 

ساخمان های قدیمی دارای فضای بیشتری هستند که باید مکان های مختلف به خوبی تفکیک شوند. در ساختمان های قدیم فضای آشپزخانه را  مطبخ می نامیدند که این مکان کاملا خصوصی بود و تنها خانم منزل به آن راه پیدا می کرد. در گذشته عمارت ها در اطراف حیاط بنا میشدند و یک شرکت دکوراسیون داخلی هلگر  حوض بزرگ در بین حیاط قرار داده می شد. وجود باغچه و انواع گیاهان در حیاط از دیگر ویژگی های ساختمان های قدیمی محسوب  شده بود.

 

تقسیم فضا در ساختمان های مدرن و کلاسیک

 

دستمزد معماری داخلی :  شرکت دکوراسیون داخلی امروزه نسبت به ادوار گذشته به علت کمبود فضای داخلی، ساختمان ها دارای مساحت کمی هستند و فقط از نظر ارتفاع ساخت بلند می باشند. در این ساختمان ها از یک سالن و یا بهتر نشیمن گاه، همراه با اتاق خواب ها استفاده شده است. بر خلاف ساختمان های ادوار گذشته امروزه آشپزخانه ها یک مکان تقریبا باز بوده و دارای مساحت بیشتری هستند. این به این معنی تلقی شده است که آشپزخانه مانند گذشته یک حریم شخصی برای خانه  محسوب نشده است و  تمامی افراد منزل به راحتی به آن دسترسی دارند. در   ساختمان های امروزیکمتر ار زیرزمین استفاده می شود. شرکت دکوراسیون داخلی  زیرزمین  به انباری های کوچک تبدیل شده اند.

 

نوع تزئینات در ساختمان های قدیمی

 

در گذشته خبری از زرق و برق اضافی نبوده است و در این ساختمان ها با این که دارای ظاهر ساده ای بودند ولی دارای سبک معماری کلاسیک خاصی هستند. تزیینات در ساختمان های قدیمی  به صورت نمادین بوده است. این بیشتر در عمارت خا دیده می شد. این سبک دارای جنبه روحانی بوده و بیشتر سعی شده است پنجره ها به صورت ارسی ساخته شوند و شیشه های رنگی، نور صبح گاه را در رنگ های متفاوت و زیبایی به درون فضای پخش کند. درب ورودی در عمارت ها و ساختمان های قدیمی  با طرح هایی زیبا از جنس چوب  ساخته می شدند که بر زیبایی داخل و بیرون ساختمان افزون می کردند. برای زیبایی سقف ها در گذشته از آینه کاری استفاده می شد

دستمزد معماری داخلی :  در ساختمان های امروزی، تزیینات و دیوارپوشهای مورد استفاده  نقشی با بازدیه بالا را ایفا کرده اند. هلگر دارای سال ها سابقه کاری در امر بازسازی و معماری داشته است که می تواند در این حوزه به شما کمک کند. مبلمان ها در ساختمان های امروزی در زیبایی فضای داخل مانند حال و پذیرایی نقش بسیار مهمی را بازی کرده اند.  معماری داخلی هلگر روکش مبلمان بیشتر به رنگ های سیاه، سفید و یا خنثی می باشد و برای ایجاد جذابیت بیشتر از الیاف های طبیعی مانند پشم، پنبه، ابریشم و کتان برای روکش آن ها استفاده می کردند. معماری داخلی هلگر   امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی به جزئیات همچون نورپردازی باید بیشتر دقت گردد و این بدین گونه بود که در گذشته بیشتر به کلیات یک فضا توجه می کردند و جزئیات نادیده گرفته  می شدند.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

کاور شوفاژ در اهواز : در حال حاضر اهمیت زیبایی دکوراسیون منزل افزایش یافته است و طراحان داخلی امروزه بیش از پیش به جزئیات به ظاهر بی اهمیت توجه می کنند. یکی از این جزئیات ظاهر شوفاژها و رادیاتورها در منزل است که تاثیرات منفی بر روی جنبه ی زیبایی فضای داخلی منزل گذاشته است.

همانطور که می دانید شوفاژها و رادیاتورها در حال حاضر مهم ترین وسایل گرمایشی منازل محسوب شده اند و در واقع در کمتر خانه ای شاهد بخاری هستیم. بنابراین شوفاژها و رادیاتورها تقریبا عضوی ثابت از منازل هستند که در قسمت های مختلف همچون اتاق خواب و پذیرایی به چشم می خورند. این تجهیزات گرمایشی علی الرغم کاربردی بودنشان به علت ظاهر زشتی که دارند بر روی جنبه ی زیبایی فضای داخلی منزل تاثیرات منفی گذاشته اند. از آنجایی که امکان حذف و یا جایه جایی این تجهیزات وجود ندارد ایده ی تولید کاورهای شوفاژ در ذهن افراد خطور پیدا کرد و امروزه انواع و اقسام کاورهای شوفاژ را می توانید در بازار ببینید. در ادامه ی مطلب قصد داریم انواع مدل های کاور شوفاژ را بررسی کنیم:

کاور های وودتک از جنس چوب

 

کاورهای شوفاژ جزو محبوب ترین مدل های کاور هستند. همانطور که می دانید عنصر اصلی و کلیدی در سبک کلاسیک چوب است و به همین علت این مدل از کاورها برای استفاده در سبک کلاسیک  گزینه ی خوبی به حساب می آیند. این کاورها از چوب های طبیعی طراحی و ساخته شده اند و به همین علت در مقایسه با کاورهای دیگر از قیمت بیشتری برخوردار هستند. کاورهای چوبی علاوه بر اینکه به لحاظ زیبایی ظاهری برتری قابل توجهی نسبت به دیگر انواع کاور های شوفاژ دارند از نقطه نظرهای دیگری همچون متنوع بودن در طرح و رنگ،  ماندگاری و دوام بالا و همچنین وزن کم نسبت به جنس های دیگر اولویت پیدا می کنند.

کاور شوفاژ از جنس ام دی اف

 

همانطور که گفتیم کاورهای چوبی قیمت بسیار بالایی دارند اما کاورهای ام دی اف به دلیل آنکه از چوب مصنوعی طراحی شده اند از لحاظ قیمتی در سطح پایین تری قرار دارند. کاورهای ام دی اف همچون کاورهای چوبی برای استفاده در سبک کلاسیک بسیار مناسب هستند.

کاور شوفاژ از جنس پارچه

 

کاورهای پارچه ای نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و دلیلش هم این است که این کاورهای شوفاژ  از تنوع رنگ و طح بسیار زیادی برخوردار هستند و تقریبا می توان گفت که تمامی سلایق را پوشش می دهند. مزیت دیگر این مدل از کاورها ارزان قیمت بودن و سبک وزن بودنشان است. به علت مطلب بودن قیمت تمامی افراد قادر به خریداری آن می باشند و به دلیل سبک وزن بودن به راحتی می توان آن ها را جابه جا نمود.

کاور های رادیاتور از جنس نمد

 

نمد نوعی از منسوجات است که به وسیله ی رطوبت، حرارت و پرس‌ کردن الیاف به هم ساخته می شود. نمد در مقایسه با پارچه از ضخمت بیشتری برخوردار است. کاورهای شوفاژ نمدی همچون کاورهای پارچه ای از رنگ بندی های بسیار زیادی برخوردار هستند و به آسانی می توان یک کاور شوفاژ متناسب با دکوراسیون داخلی تهیه نمود.

کاور شوفاژ فلزی

 

از دیگر متریال پرمصرف در طراحی و ساخت کاورهای ضوفاژ فلز است. کاورهای فلزی از کاورهای چوبی ارزان قیمت تر می باشند. این کاورها برای سبک مدرن مناسب هستند. تولیدکنندگان برای ارتقای جنبه ی زیبایی این کاورا از رنگ های پودری مقاوم استفاده می نمایند. از معایب این مدل از کاورها داغ شدن بیش از حد بدنه ی آن ها می باشد.

خرید کاور شوفاژ در اهواز

برای خرید کاور شوفاژ در اهواز می توانید به انواع فروشگاه های عرضه کننده ی این محصولات دکوراتیو مراجعه نمایید و علاوه بر آن امکان خرید به شکل آنلاین نیز برای آن دسته افرادی که امکان مراجعه حضوری را ندارند میسر می باشد. برای آنکه خریدی رضایت بخش داشته باشید حتما از قبل سبک دکوراسیون داخلی منزلتان را در نظر بگیرید تا یک کاورهای شوفاژ  متناسب با آن خریداری نمایید.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

تحولات در معماری داخلی در جنبه های گوناگونی رخ داده است، به گونه ای که تفاوت های بسیاری بین معماری داخلی در گذشته و امروزه قابل مشاهده است و این به دلیل تغییراتی است که در سبک زندگی، فرهنگ و حتی ارزش های مردم جامعه رخ داده است. در حال حاضر اگر در کوچه ها و خیابان های شهر قدم بزنید، توجه شما به ساختمان ها و برج های سر به فلک کشیده ای که از رنگ ها و جنس های متفاوت است، جلب می شود. شرکت دکوراسیون داخلی هلگر سبک دکوراسیون و طراحی داخلی منازل نیز تغییرات بسیاری نموده است. در ادامه ی مطلب قصد داریم سیر تحولات در معماری داخلی گذشته و امروزه را باهم بررسی نماییم:

تقسیم فضا در ساختمان های قدیمی

 

ساخمان های قدیمی دارای مساحت و فضای بیشتری بودند. در ساختمان های قدیمی فضای آشپزخانه که به آن مطبخ می گفتند کاملا خصوصی بوده و تنها بانوی منزل در آن رفت و آمد می کرد. در ساختمان های قدیمی مهم ترین فضای منزل، قسمت نشیمن بود. ساختمان های قدیمی اکثرا دارای زیرزمین بودند که از آن برای نگهداری وسایل و لوازم اضافی و حتی خوراکی ها و برخی از مواد غذایی استفاده می کرند. در گذشته عمارت ها در اطراف حیاط بوده و یک  شرکت های دکوراسیون داخلی حوض بزرگ در میان حیاط واقع بود. وجود باغچه و انواع و گل و گیاه و درختان در حیاط از دیگر ویژگی های ساختمان های قدیمی محسوب  می شود.

 

تقسیم فضا در ساختمان های امروزی

 

امروزه به علت کمبود زمین و فضای کافی، ساختمان ها دارای مساحت کمتری هستند و در ارتفاع افزایش یافته اند و آپارتمان ها به وجود آمده اند. ساختمان ها ی  امروزی از یک سالن و بعضا نشیمن، همراه با اتاق خواب ها تشکیل شده اند. بر خلاف ساختمان های قدیمی امروزه آشپزخانه ها یک مکان تقریبا باز هستند. این بدین معنا است که آشپزخانه مانند گذشته یک حریم خصوصی محسوب نمی شود. در   ساختمان های امروزی خبری از زیرزمین نیست. شرکت دکوراسیون داخلی  زیرزمین ها جای خود را به انباری های کوچک داده اند.

 

تزئینات در ساختمن های قدیمی

 

در گذشته خبری از زرق و برق و تجملات اضافی نبود و ساختمان های قدیمی با این که ساده هستند ولی دارای زیبایی بسیار بالای می باشند. تزیینات در این ساختمان ها به خصوص عمارت ها بر پایه نمادین بوده و جنبه روحانی داشتند. معماری داخلی هلگر  طاق هایی به شکل قوس، مربع، دایره و اشکال دیگربر سر ورودی یا داخل عمارت ها زده می شد که به قدری زیبا بود که انسان را به درون عمارت جذب می نمود.

در ساختمان های قدیمی پنجره ها دارای ارسی بودند و شیشه های رنگی، نور صبح گاه را در رنگ های متفاوت و زیبایی به درون فضای عمارت پخش می کردند. درب های ورودی عمارت ها و ساختمان ها دارای کتیبه، با طرح هایی زیبا از جنس چوب  بودند که بر زیبایی داخل و بیرون ساختمان می افزودند. برای زیبایی سقف ها در گذشته از گچ بری و یا آینه کاری استفاده می کرند.

 

تزئینات در ساختمان های امروزی

 

در حال حاضر در ساختمان های جدید، تزیینات و دیوارپوشهایی که برای برای دیزاین استفاده می شوند،  نقشی با بازدیه بالا را ایفا می کنند. هلگر دارای چندین سال تجربه در امر بازسازی و معماری داخلی داشته است. کف پوش ها در ساختمان های امروزی می توانند از موادی مانند چوب، کاشی یا کف پوش های وینیل انتخاب شوند. مبلمان در عصر حاضر در زیبایی فضای داخل به خصوص قسمت پذیرایی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده اند. معماری داخلی هلگر  روکش مبلمان اغلب به رنگ های سیاه، سفید و یا خنثی است و برای ایجاد جذابیت بیشتر از الیافی طبیعی مانند پشم، پنبه، ابریشم و کتان برای روکش آن ها استفاده می شود.  امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی به جزئیات همچون نورپردازی و سایر عناصر طراحی دقت و توجه بسیاری می شود و این درحالیست که در گذشته بیشتر به کلیات یک فضا توجه می شد و جزئیات نادیده گرفته  می شدند.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت لاکچری : همانطور که می دانید امروزه نقش واژه لاکچری یا لوکس و منحصربه فرد در زندگی افراد، بسیار پررنگ و حائز اهمیت شده است و افراد همواره محصولات لوکس و لاکچری خریداری می نمایند چرا که سعی در منحصربه فرد نشان دادن خود دارند. در بین انواع و اقسام محصولات لوکس چیزی که این روزها بیش از پیش خریداری می شود، درب ضدسرقت لاکچری و لوکس است. درب ضد سرقت لاکچری همانگونه از اسمش مشخص می باشد دارای ظاهری بسیار جذاب و لوکس و منحصربه فرد است و برای افرادی مناسب می باشد که هم به امنیت و هم به زیبایی اهمیت می دهند. این درب ها هم برای منازل آپارتمانی شکلو هم ویلایی مناسب است.

درب های ضدسرقت دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را کاملا با درب های معمولی متمایز نموده است. به عنوان مثال درب های ضد سرقت از استحکام بیشتری برخورار بوده و قفل های آن ها کاملا تقویت شده است. با خرید درب ضدسرقت لوکس و لاکچری منزلتان هم صاحب امنیت و آرامش و هم زیبایی خواهد شد.  برای زیبایی ظاهری اینگونه درب ها از روکش های بسیار متنوعی استفاده می نمایند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

انواع روکش های درب ضدسرقت لاکچری

 

متداول ترین روکش هایی که برای زیبایی درب های ضدسرقت استفاده می نمایند، روکش چوب طبیعی است. روکش های طبیعی بوده که از راش و گردو در انواع مدلها ساخته می شود. روکش تهیه شده از چوب گردو دارای رگه‌ هایی طبیعی در طرح خود است و به همین علت یکی از روکش های پرطرفدار و محبوب است.  نکته ی قابل توجه در خصوص روکش‌ های طبیعی این است که تعمیر و نگهداری آن ها مسئله بسیار مهمی می باشد زیرا امکان خش افتادن و آسیب به رنگ درب به علت‌های مختلف وجود دارد که در این صورت درب زیبایی ظاهری خود را از دست خواهد داد. بنابراین اگر دربی با روکش طبیعی خریداری می ضود باید بسیار مراقب آن بود.

 

روکش پی وی سی

 

از دیگر روکش های درب ضد سرقت سازه چی  روکش پی وی است. روکش پی وی سی دارای مزایای بسیاری می باشد. اول آنکه از ماندگاری آن ها بوده است.   نیاز به تعمیر و نگهداری درب ضد سرقت کمی دارد و دوم آنکه برای مناطق دارای آب وهوای مرطوب بسیار مناسب است. اما یکی از معایب روکش پی وی این است که نباید از آن در آب و هوای گرم استفاده کرد زیرا به دلیل وجود چسب، روکش در گرما جدا خواهد شد. روکش هایگلاس یکی از انواع روکش های ام دی اف است که دارای سطحی صاف و شفاف می باشد. روکش هایگلاس از مقاومت و استحکام خوبی برخوردار است و وزن کمی دارد.

 

روکش لمینت

 

روکش های لمینت شباهت بسیاری با روکش‌های چوب طبیعی دارند زیرا از مواد چوبی فراوری ‌شده طراحی و تولید شده اند. یکی از مهم ‌ترین مزایای روکش هایث لمینت، مقاومت و استحکام آن ها در برابر اشعه‌های خورشید و همچنین مقاومت بالای آن ها در مقابل عوامل محیطی است.

 

روکش ملامینه

 

روکش ملامینه در حقیقت یک ورق ام دی اف به ضخامت 5 تا 8 میلی متر می باشد که ورق نازک ملامینه روی آن پرس شده است. این روکش به شکل صنعتی طراحی و ساخته می ‌شود و به همین دلیل، اگر آسیبی به رویه وارد شود، امکان تعویض رویه درب ضد سرقت وجود نخواهد داشت و به ‌ناچار باید رویه درب به طور کلی تعویض شود.

 

روکش هات پرس

 

روکش هات پرس جزو ارزان قیمت ترین روکش های درب ضدسرقت سازه چی می باشد. این روکش به دلیل آنکه کیفیت پایینی دارد از محبوبیت کمی برخوردار است. روکش هات پرس بیشتر برای دربهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

فریم درب ضد سرقت چیست

 

فریم درب ضد سرقت : استفاده از درب ضد سرقت ین روزها بیش از پیش افزایش یافته است،   چرا که این درب ها دارای ضریب امنیت بسیار بالایی هستند و به همین علت امنیت و آرامش خاطر را برای افراد به وجود می آورند. درب ضد سرقت به روش های گوناگونی نصب می شود. یکی از  روش های رایج و پر کاربرد نصب درب روی فریم انتظار است.

فریم انتظار درب به طور معمول از قوطی های فلزی با ابعاد 30*60 میلی متر و 40*80 میلی متر ساخته می گردد. این فریم اکثرا برای درب های قسمت ورودی ساختمان و درب ضد سرقت سازه چی  مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه های ذکر شده اندازه های روال و رایج هستند که البته بسته به نیاز و سلیقه مشتری می توان آن را تغییر داد. فریم انتظار به علت آنکه از استوانه های فلز مانند باکیفیت و در ابعاد مناسب تهیه می گردد از مقاومت بالایی برخوردار است و این ویژگی به طور مستقیم در افزایش ضریب امنیت درب ضدسرقت تاثیر دارد.

 

ویژگی های درب ضدسرقت

 

درب های ضدسرقت همواره مورد استقبال بیشتری از درب های معمولی قرار گرفته اند زیرا همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم اینگونه درب ها دارای ضریب امنیت بالاتری می باشند. درب های ضدسرقت در مقایسه با درب های معمولی مقاوم تر بوده و از استحکام بیشتری برخوردار هستند. این درب ها از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت می باشند.

تمامی طراحان و تولیدکنندگان درب های ضدسرقت در تلاشند که همه ی استانداردهای جهانی را در حین طراحی درب لحاظ کنند. به طور کلی درب های ضدسرقت دارای یک لایه داخلی از جنس فولاد هستند که این لایه با دو لایه دیگر از جنس چوب روکش داده می شود. در فضای داخلی دربضد سرقت پشم سنگ کار گذاشته می شود که نوعی عایق صوتی و حرارتی محسوب می شود. برای زیبایی درب های ضدسرقت از روکش های مختلفی استفاده می نمایند که هر روکش دارای   ویژگی های خاصی است و به طور مستقیم بر روی قیمت درب تاثیرگذار است. برخی از روکش های مورداستفاده به شرح زیر هستند:

روکش چوب طبیعی

 

برخی از درب های ضدسرقت دارای روکش طبیعی هستند که این روکش از چوب درختان راش، گردو و… ساخته شده است. درب های دارای روکش چوب بیعی در مقایسه با سایر درب ها از قیمت بیشتری برخوردار هستند. روکش هایگلاس دارای یک سطح کاملا صاف و شفاف است و از استحکام و مقاومت خوبی برای پوشش درب ضدسرقت برخوردار است. به علت آنکه این روکش بسیار براق است موجب منعکس شدن نورمی شود و زیبایی و جذابیت فوق العاده ای را به درب می دهد. نکته ی قابل توجه آنکه روکش هایگلاس معمولا یک رو بوده و یک طرف آن با لایه ای از سلفون پوشیده شده و طرف دیگر از جنس کاغذ یا ملامینه و به رنگ سفید می باشد. درب های دارای روکش هایگلاس در مقایسه با درب های دارای روکش چوب طبیعی ارزان قیمت تر هستند.

 

روکش پی وی سی

 

از دیگر روکش هایی که برای درب ضدسرقت استفاده می کنند، روکش پی وی است. این روکش از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر آن در مقابل رطوبت نیز کاملا مقاوم است. این روکش در رنگ بندی های بسیار گسترده ای موجود می باشد و به شکل صاف، مات، براق و رگه دار و حتی با طرح های برجسته در ضخامت های مختلف تولید شده و در اختیار سازندگان درب ضد سرقت قرار می گیرد. یکی از معایب روکش پی وی سی ایت است که این روکش در برابر ساییدگی، حرارت و مواد اسیدی و بازی مقاومت بسیار پایینی دارد.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

معماری داخلی دفتر کار املاک : طراحی  دفتر کار املاک از اهمیت بالایی برخوردار است. دلیل آن این است که  هر فردی حداقل 7 ساعت از روز را در آن باید به فعالیت های مهم وکالت بپردازد.  برای آرامش محیط و بازدهی بالا باید این طراحی  طبق اصول و استاندارد انجام گیرد.  معماری داخلی هلگر   انتخاب دیزاین مناسب برای دفتر کار، علاوه بر افزایش بازدهی و ایجاد یک فضای آرام در دفتر کار املاک، نقش بسیار مهمی در جلب اعتماد مشتریان و جذب فرصت‌های جدید کاری داشته است. یکی از سبک هایی که باعث توجه بسیاری از کاربران شده است، سبک مدرن است شرکت دکوراسیون داخلی  که در ادامه قصد داریم در خصوص نکات طراحی این دفتر کار مطالبی مفید را برای شما عزیزان شرح دهیم.

 

نقش مبلمان در معماری داخلی دفتر کار املاک

در دیزان و طراحی این دفتر کار یکی از مهم ترین موارد که باید به آن توجه کرد استفاده از مبلمان بر اساس نوع و کیفیت کار است. معماری داخلی  برای مبلمان اداری بیشتر از سبک های مدرن استفاده می کنند. این سبک بسیار شیک و ساده بوده  و زرق و برق زیادی ندارد. در انتخاب نوع مبلمان باید حتما رنگ دیوارها و متریالی که در کف  استفاده شده مورد بهره گیری قرار گیرد. همچنین مبلمان باید بر اساس استانداردهای ارگونومی برای دیزاین استفاده شود.

انتخاب نوع متریال برای طراحی

 

انتخاب نوع متریال از بحث های مهم در معماری داخلی هلگر می باشد.  در واقع یکی از مهم ترین اصول  برای دیزاین دفتر کار محسوب می شود. در حال حاضر طراحان برای به وجود آوردن محیطی جذاب و زیبا در شرکت‌های معماری داخلی ، از متریال ‌های گوناگونی همچون چوب، شیشه استفاده می کنند یا ترکیبی از متریال‌ های رنگی در طراحی داخلی دفتر کار برای طراحی مورد بهره گیری استفاده می شود. استفاده از این متریال های رنگی  می ‌تواند ترکیبی فوق العاده زیبا و جذاب برای دیزاین دفتر کار به وجود آورد.

 

استفاده از تابلوها

 

از قوانین مهم فنگ شویی در دیزاین دفتر کار املاک، استفاده از تابلوهای مناسب متناسب با نوع کار می باشد.  شرکت معماری داخلی هلگر  تابلوهایی که استفاده می شوند، باید شامل تصاویر طبیعت باشد تا انرژی را در محیط کار افزایش دهند و احساسات خوب را در فضا ایجاد کنند.

 

نورپردازی در دیزاین دفتر کار

 

از فاکتورهای مهم هر معماری و طراحی داخلی  که به شدت بر روی کارایی افراد تاثیر می گذارد، نورپردازی مناسب در معماری داخلی  بوده که کاملا علمی و تخصصی انجام می شود. باید سعی کرد تا حد امکان اتاقی را به اتاق کار تبدیل کرد و د رآن از پنجره های بزرگ استفاده شود. گل ها و گیاهان آپارتمانی حس طراوت و سادی زیادی را به فردی که در اتاق نشسته است انتقال می دهد. شرکت دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه می توان انواع و گل هایی که با شرایط دفتر کار هماهنگ هستند را خریداری کرد و از آن ها  برای تزئین محیط کار استفاده کرد.

 

نحوه چیدمان وسایل در دفتر کار

 

استفاده از نوع وسال قرار گرفته در این نوع چیدمان بسیار حساس و مهم به شکار می رود. دلیل آن این است که  نحوه‌ی چیدمان لوازم و وسایل در دفتر کار، نقش بسیار جذابی  در ایجاد یک فضای کاری راحت داشته و باعث بهینه تر شدن فضای کار می شود. برای انتخاب بهترین شیوه چیدمان برای وسایل دفتر کار خود باید ابتدا همه شرایط و ویژگی‌های محیط را شناسایی کنید. سپس بر اساس آن‌ها چیدمان وسایل خود را انجام دهید. اگر خودتان در طراحی داخلی و نحوه ی چیدمان وسایل در دفتر کار تخصصص و مهارت ندارید می توانید طراحان شرکت های معماری داخلی استفاده نمایید، شرکت معماری داخلی هلگر دارای سال ها تجبه ارزشمند در امر بازسازی و دکوراسیون داخلی می باشد و می توانید به خوبی به شما عزیزان در این زمینه یاری برساند.

  • محمد شیرازی