بلاگ ساختمان

این بلاگ درباره حوزه های ساختمانی می باشد

بلاگ ساختمان

این بلاگ درباره حوزه های ساختمانی می باشد

۱۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاور شوفاژ چه کاربردی دارد و اصولا برای چه منظور استفاده می شود؟ اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که احساس می کنید وجود شوفاژها و رادیاتورها  بر روی زیبایی دکوراسیون داخلی منزلتان تاثیر منفی گذاشته است ادامه ی مطلب را بخوانید تا به شما راهکاری جدید برای حل این مشکل ارائه دهیم:

 

 کاربردی مناسب برای دکوراسیون داخلی

 

همانطور که می دانید شوفاژها و رادیاتورها در منزل مهم ترین تجهیزات گرمایشی به حساب می آیند. این لوازم بسیار کاربردی هستند به گونه ای نمی توان آن ها را از محیط حذف نمود اما با این حال وجودشان گاهی آزاردهنده است چرا که به علت ظاهر نازیبایشان جلوه ی زشتی به دکوراسیون می دهند. این مشکل را می توان با کمک کاورهای شوفاژ و رادیاتور حل نمود. این کاورهای شوفاژ محصولاتی دکوراتیو هستند  که مانند روکشی سطح شوفاژ را می پوشانند و آن را از دید مخفی می کنند و بدین ترتیب جلوه ی بصری بسیار زیبایی را ایجاد می کنند. علاوه بر آن این کاورها در کاهش سر و صدای شوفاژها و رادیاتورها موثرند. از دیگر کاربردهای کاور شوفاژ این است مانند یک عایق عمل می کند و مانع جراحت و سوختگی می شود.

امروزه این دسته از محصولات به دلیل گوناگونی سلایق و میزان بودجه ی افراد در مدل های مختلفی کاور شوفاژ چه کاربردی دارد   طراحی ساخته و به بازار عرضه می شوند. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص انواع مدل های کاور شوفاژ و رادیاتور صحبت کنیم:

 

کاورهای چوبی، گران قیمت

کاور چوبی را با چوب های طبیعی طراحی می کنند و به همین دلیل این کاورها معمولا گران قیمت تر از سایر مدل ها هستند اما با این حال به دلیل طراحی منحصر به فرد و شیک همواره جزو انتخاب های اول مشتریان بوده اند.  کاور شوفاژ  وود تک چه کاربردی دارد برای ارتقای جنبه ی زیبایی این دسته از محصولات چوبی از رنگ های گیاهی مخصوص چوب استفاده می کنند که این رنگ ها هم موجب زیبایی کاور شده و هم عمر و ماندگاری محصولا را افزایش می دهد. کاور چوبی برای استفاده در سبک کلاسیک گزینه ی بسیار خوبی است

 

کاور ام دی اف همانگونه که از اسمش مشخص است به وسیله ی ام دی اف طراحی می شود. ام دی اف یک نوع چوب مصنوعی است که امروزه در صنایع گوناگونی مورد استفاده واقع می شود و کاملا کاربردی است. کاورهای ام دی اف در مقایسه با کاورهای چوبی از قیمت کمتری برخوردارند و در هر دو سبک مدرن و کلاسیک قابل استفاده می باشند.

 

کاور پارچه ای، تنوع در رنگ و طرح

 

کاورهای پارچه ای و نمدی دارای بیشترین تنوع در رنگ و طرح هستند و به همین علت افراد به آسانی قادرند که کاور رادیاتور  را متناسب و هماهنگ  با  رنگ ها و همچنین لوازم موجود در منزل خریداری نمایند. این کاورها از لحاظ قیمت ارزان تر از کاورهای چوبی و فلزی هستند.

 

مقاومت بالای کاورهای فلزی

 

کاورهای فلزی بهترین انتخاب برای سبک دکوراسیون مدرن هستند. کاور شوفاژ چه کاربردی دارد تولدیکننده های این کاورها از رنگ هایی با مکانیزم پودری برای طراحی زیبای این کاورها بهره می گیرند. این محصولات یک مشکل اساسی دارند و آن هم این است که بنه ی آن ها به دلیل حرارت و گرما بیش از اندازه داغ می شود.

خرید کاور شوفاژ ارزان

 

برای خرید کاور شوفاژ با قیمتی مناسب باید به مراکز و فروشگاه های عرضه کننده این دسته از محصولات مراجعه کنید. با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای سلامت و رفاه حال مشتریان امکان خرید به شکل غیرحضوری و اینترنتی نیز فراهم می باشد که برای این کار باید کاور شوفاژ چه کاربردی دارد  به بخش محصولات مراجعه نید و انواع و اقسام مدل های کاور را به همراه قیمت مشاهده کنید و بعد از یافتن مورد مناسبی اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید. سدر صورتی که در فرآیند خرید به ابهام و مشکلی برخورد نموددید می توانید با کارشناس فروش تماس بگیرید.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

گام به گام معماری داخلی فضای مسکونی : قاره ی اروپا از سرسبز ترین قاره های دنیا محسوب می شود که تعدد کشورهای صنعتی و تحول یافته در آن زیاد است. استایل زندگی قاره اروپا با قاره های دیگر در برخی از حوزه ها از جمله دکوراسیون داخلی می تواند تفاوت داشته باشد. این تفاوت باعث شده است. ممکن است فضای مسکونی با اهداف مختلفی بنا شوند و بیشتر به بحث زیبایی فضا پرداخته گردد.  سبک دکوراسیون اروپایی هامنطور که گفته شد بیشتر  به احیای جلوه های خاص می پردازد و فضاهایی مدرنیته شکل می دهند. معماری داخلی هلگر بسیار از افراد را ترغیب می کند که از این سبک در منازل شخصی خود استفاده کنند. نکتهاساسی در اینجاست که این روزها سبک دکوراسیون اروپایی فقط در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار نمی گیرد و در قاره های دیگر با هدف بهبود دیزین داخلی صورت می گیرد. در حال حاضر شاهد اجرا و پیاده سازی این سبک در آپارتمان های مسکونی کشور خودمان نیز هستیم.

گام به گام معماری داخلی فضای مسکونی به سبک مدرن

 

سبکهای مدرنیته که بیشتر در فضاهای بزرگ اجرا می گردد، از سبک های پرطرفدار و شیک دکوراسیون داخلی محسوب شده است.  معماری داخلی  رنگ آمیزی و نورپردازی در این سبک از اصول اساسی و کلیدی محسوب می شوند که معماران هلگر نیز به آن توجه ویژه ای کرده اند. در بیشتر منازل ساختمان های مسکونی کشور ایران عزیزمان از دو عنصر نور و رنگ طوری بهره برداری می کنند که جلوه ای بی نظیر در فضا برای کاربران  تجلی کند. لوسترهای سقفی بلند از ویژگی های بارز این سبک محسوب می گردد. البته باید اشاره داشت که بحث  نورهای طبیعی و مصنوعی نیز در این سبک اهمیت ویژه ای دارند و به طور کلی به  نورهای طبیعی اولویت بیشتری داده می شود. استفاده از  آباژور و چراغ دیواری برای روشن کردن مکان هایی که به نور لوستر نیاز ندارند، از پیشنهادهای بسیار بهینه ای محسوب می گردد که هم موجب روشنایی محیط شده  و هم سبب زیبایی دوچندان فضا شده است. شرکت معماری داخلی هلگر در سبک های مدرنیته  می توان از آباژورها  در کنار مبلمان بهره برد تا جلوه ای شیک تر و زیباتر  ایجاد گردد.

 

مبلمان همانطور که قبلا به آن اشاره شد، جزو ملزومات اساسی در منازل امروزی هستند. مبلمان در زیبایی فضای منزل به خصوص بخش پذیرایی و اتاق نشیمن  نقش مهمی را ایفا می کنند. گام به گام معماری داخلی فضای مسکونی  استفاده از  مبل ها و همچنین ایجاد منبت کاری های جذاب باعث می شود تا  که شکل و شمایلی لوکس به خانه شما داده شود.

آشپزخانه نیز قلب هر خانه محسوب می شود. استفاده از آشپزخانه در سبک مدرن بسیار امری حیاتی خواهد بود.  معمولا به جای جزیره از اپن استفاده می گردد. قرار دادن یک میزناهارخوری هماهنگ و زیبا با فضای آشپزخانه می تواند زیبایی محیط را دو چندان کند. همچنین  یک ایده خلاقانه ی دیگر که برای آشپزخانه دکوراسیون مدرن وجود دارد استفاده از لوستر طلایی در فضای آشپزخانه می باشد.

 

نوع چیدمان در سبک های مدرن

 

در سبک های مدرن نوع چیدمان و تفکیک فضاها بسیار مهم می باشد. برای چیدمان  حتما نباید از ملزومات و اکسسوری های زیادی استفاده کرد این نکته بیشتر برای فضاهای اتاق پذیرایی و نشیمن اهمیت دارد. شرکت معماری داخلی هلگر قرار دادن یک دست مبلمان استیل کلاسیک و بهره گیری از دو یا سه دکوری کوچک، می تواند محیطی جذاب و بسیاردلنشین   برای شما به وجود بیاورد

 

اجرا و پیاده سازی با رعایت  استانداردها

 

اجرا و پیاده سازی هر سبکی نیازمند علم و اصول آن بوده که همچنین باید مطابق استاندرادها باشد. یک فرد معمولی طبیعتا فاقد این دانش می باشد. شرکت دکوراسیون داخلی برای اجرای سبک مدرن بهتر می باشد از تیمی حرفه ای مانند هلگر  متخصص شرکت های دکوراسیون داخلی کمک بگیرید. گام به گام معماری داخلی فضای مسکونی  معماران هلگر با استفاده از  فنون طراحی و مواردی همچون رونشناسی رنگ ها و نوع  چیدمان،  نوپرازی و ترکیب رنگ های خوبی برای فضاهای تفکیک شده استفاده می کنند. این تیم مجرب همچنین  به خوبی با اصول های معماری انواع فضاها آشنایی داشته و قادرند که سبک های مدرن و کلاسیک  را بدون هیچگونه عیب و نقص اجرا کنند.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

قواعد استفاده از نورها در معماری داخلی : برای ریدیزاین داخلی فاکتورهای بسیاری را باید مورد توجه قرار داد که یکی از مهم ترین آن بحث نورپردازی در فضای درون است. نورپردازی صحیح، سبب بهتر دیده شدن کار خواهد شد و زیبایی طراحی را دو چندان می کند. معماری داخلی هلگر  ‌فرد طراح که مسئول اجرای نور در پروژه معماری داخلی می باشد باید علاوه بر دارا بودن سلیقه هنری، از دانش مهندسی برق نیز مطلع باشد. با قاطعیت می توان گفت که نوپردازی که از برق و خصوصیات نور آگاهی ندارد نمی ‌تواند با ابزار نور به طراحی مشغول شود. به عبارتی می توان گفت که نورپردازی نما تلفیقی از هنر معماری و مهندسی نوین محسوب شده است.  در ادامه ی مطلب قصد داریم هر آنچه که لازم است در خصوص قواعد استفاده از نورها در معماری داخلی به شما بگوییم:

 

تقسیم بندی نور

 

به طور کلی از دو نوع نورهای طبیعی و مصنوعی برای دکوراسیون داخلی استفاده می کنند که معیار این تقسیم بندی نوع منبع تولید کننده ی نور است. این یک شیوه رایج برای دسته بندی نور است اما نوع دیگر تقسیم‌ بندی نور مربوط به حوزه ی تحت تاثیر شرکت های معماری داخلی  و همچنین میزان تاثیر آن بوده که نور را برطبق این مدل تقسیم بندی به نورهای عمومی، روشنایی مساوی و یکسان در کل فضا، متمرکز، نورهای نقطه‌ ای دارای حوزه ی نفوذ بسیار کم و نورپردازی محدود تقسیم‌ بندی می نمایند.

در طراحی داخلی گام اول این است که مشخص شود از چه منبعی برای روشنایی فضای داخلی استفاده شود که به طور معمول اولویت با منبع طبیعی است و بر همین اساس به ترتیب کیفیت نور جنوب، شرق، غرب و شمال در اولویت استفاده و بهره‌ برداری قرار گرفته می شوند. البته با توجه به پیشرفت هایی که در خصوص طراحی و تولید انواع لامپ ها صورت گرفته است لامپ های مختلفی با اشکال هندسی گوناگون تولید شده اند و به دلیل جذابیت و زیبایی بصری توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جذب نموده اند. شرکت دکوراسیون داخلی طراح و متخصص برای نورپردازی باید به خوبی موقعیت سنجی کند تا باتوجه به نیازهای هر فضا موقعیت قرارگیری آن در معرض نور را تعیین کند.

 

قواعد استفاده از نورها در معماری داخلی فضای نشیمن

 

فضای نشمین جزو بخش های مهم یک منزل محسوب می شود و باید به طراحی و معماری آن و به خصوص بحث نورپردازی و روشنایی این فضا توجه بسیاری کرد. در کل نورپردازی فضای نشیمن در منزل شامل روشنایی عمومی، نورپردازی متمرکز و نورپردازی محدود می‌ شود. روشنایی عمومی یا همان نورپردازی از سقف برای روشن کردن اتاق نشیمن کفایت می ‌کند و مقدار نسبتا کمی از نور را در منطقه ی بزرگ و وسیعی منشر می کند.  قواعد استفاده از نورها در معماری داخلی نورپردازی متمرکز به آن دسته از نورپردازی گفته می شود که تنها بر یک قسمت ویژه متمرکز بوده و آن قسمت را برجسته تر می نماید. نورپردازی در حالت های محدود و نیمه سبب شده است تا  در زمانی که تمام اتاق تاریک است شرکت دکوراسیون داخلی  بتوانیم تنها یک قسمت خاص را روشن کنیم‌. با توجه به قواعد استفاده از نورها در معماری داخلی اتاق نشین بهتر است که همزمان از سه نوع نورپردازی در اتاق نشیمن استفاده شود تا بنا به نیاز از هر یک از آن ها استفاده شود.

 

نورپردازی اتاق غذاخوری

 

اتاق غذاخوری از دیگر فضاهایی است که باید به نور و بحث روشنایی آن توجه ویژه داشت. معماری داخلی برای نورپردازی اتاق غذاخوری باید بدانید که بهترین و در عین حال ایده آل ترین نور نور طبیعی می باشد. برای تامین نور به شکل مصنوعی بهتر است که از لوستر استفاده شود و این لوستر باید دقیقا بالای میز غذاخوری نصب شود تا بدین ترتیب سطح میز را کاملا روشن نماید و افراد به بهترین وجه ببینند که چه چیزی می ‌خورند.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

معماری داخلی اروپایی : همانطور که می دانید قاره اروپا  از قاره های سرسبز و زیبا در دنیا محسوب شده است.  کشورهای زیادی در این قاره وجود داشته است. این قاره مدرن ترین و امروزی ترین سبک های معماری داخلی را در خود جای داده که مورد توجه قاره های دیگر قرار گرفته است محیطی که افراد در آن زندگی می کنند، با سبک زندگی شان رابطه مستقیمی داشته است. تفاوت مکان های مسکونی و تجاری که افراد قاره ی دیگر  در آن زندگی می کنند، با مردمان اروپایی کاملا محسوس و آشکار به حساب می آید. هر خانه دارای پلن و دکوراسیون خاص خود است که باید در ریدیزاین داخلی مورد توجه قرار گیرد. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص ویژگی های معماری داخلی اروپایی و همچنین انواع سبک های طراحی  بیشتر صحبت کنیم:

 

رنگ و نورپردازی در معماری داخلی اروپایی

 

سبک اروپایی جزو سبک های شیک و جذاب می باشد. در سبک اروپایی بحث رنگ آمیزی و نورپردازی از اهمیت بسزایی برخوردار است. در خانه هایی که در آن ها سبک های اروپایی به اجرا درآمده است از عنصر نور و رنگ به نحوی استفاده شده است که جلوه ای بی نظیر و عالی را در محیط ایجاد کرده اند. نورپردازی و ترکیب رنگ ها، دو موردی هستند که در هنگام طراحی یک فضا به سبک اروپایی، قابل توجه است

 

آشپزخانه قلب هر خانه می باشد و به همین دلیل در هنگام طراحی باید توجه زیادی به آن شود. شرکت معماری داخلی برای طراحی آشپزخانه به سبک اروپایی بهتر است که جزیره استفاده شود. همچنین میز ناهارخوری نیز از دیگر وسایلی است که بسیار زیاد در این سبک به چشم می خورد. یک ایده خلاقانه دیگر که برای آشپزخانه های به سبک اروپایی وجود دارد استفاده از لوستر طلایی در این فضا است.

 

سالن پذیرایی در طراحی داخلی

 

برای طراحی سالن پذیرایی جهت برگزاری دورهمی و مهمانی های خانوادگی و دوستانه احتیاجی به صرف هزینه های زیادی نیست. یکی از مشخصات سبک اروپایی این است که در طراحی سالن پذیرایی از ملزومات و اسسوری های تزئینی و دکوراتیو زیادی استفاده نمی شود. شرکت های دکوراسیون داخلی برای طراحی سالن پذیرایی به سبک اروپایی شما تنها به یک دست مبلمان و  یک الی دو اکسسوری نیاز دارید.استفاده از رنگ هایی مثل طلایی در سالن پذیرایی، می تواند بر جذابیت  محیط بیافزاید. مبلمانی به رنگ طلایی و ملزوماتی که رگه هایی از این رنگ را در خود جای داده اند، در دکوراسیون اروپایی قابل استفاده هستند.

 

سبک ویکتوریایی در طراحی داخلی

 

سبک ویکتوریای یکی از شناخته شده ترین و مجلل ترین سبک ها در دکوراسیون داخلی محسوب شده است که در کشورهای اروپایی به زیادی استفاده می شود.  در این سبک چیزی که بسیار مورد توجه عموم است، بحث هماهنگی و تعادل در کنار زیبایی می باشد که همین باعث شده است تا طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای اجرا و پیاده سازی این سبک باید توجه کنید که فضاهای عمومی و خصوصی باید به خوبی از یگدیگر جدا شده و اصطلاحا تفکیک شوند. معماری داخلی اروپایی دیوارها نیز بهتر است با استفاده از  کاغذدیواری رنگی یا ساده به دو قسمت تقسیم گردند. وسایل تزئینی در این سبک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در منازلی به این سبک قسمت پذیرایی مهم ترین قسمت در دکوراسیون منزل به حساب می آید که با شکوه تمام آراسته شده است. وجود شمعدان های بزرگ، چلچراغ ها و شیشه های منقوش از دیگر ویژگی های این سبک است که بسیار طرفدار دارد. لازم به ذکر است که در این سبک به زیبایی بصری بسیار اهمیت داده می شود.

سبک باروک در طراحی داخلی

 

سبک باروک از دیگر سبک های اروپایی محسوب شده است. چیزی که در این سبک بسیار مورد توجه است،  فضاهای منحنی و طرح های نامتقارن بوده که در معماری داخلی هلگر  مورد بررسی قرار گرفته است. علاوه بر آن تزئینات و لوازم دکوری زیبا، رنگ های صورتی و آبی در این سبک به زیبایی خود نمایی می کند. در سبک باروت نیز می تواند از وسایل و تجهیزاتی چون مبلمان رسمی به رنگ تیره استفاده کرد

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

کاور شوفاژ برای دکوراسیون داخلی : استفاده از کاور شوفاژ برای دکوراسیون داخلی منزل بهترین ایده و راهکار برای پوشاندن چهره ی نازیبای شوفاژها و رادیاتورها در منزل است. همانطور که می دانید شوفاژها و رادیاتورها جزو مهم ترین لوازم گرمایشی در فصول سرد سال هستند. این تجهیزات بسیار کاربردی هستند به نحوی که به هیچ عنوان امکان حذف آن ها در منزل وجود ندارد اما با این حال به دلیل چهره ی نازیبایشان همواره بر روی دکوراسیون داخلی تاثیرات منفی می گذارند و بهترین کار استفاده از کاور شوفاژ برای پوشاندن آن هاست. این روزها این محصول دکوراتیو و جذاب در مدل ها و طرح های گوناگونی طراحی و به بازار عرضه می شود. در ادامه ی مطلب قصد داریم انواع مدل های کاور شوفاژ را بررسی نماییم:

 

انواع مدل های کاور شوفاژ برای دکوراسیون داخلی

 

متریالی که برای طراحی و ساخت کاور چوبی استفاده می شود چوب طبیعی است که از دل و اعماق طبیعت و جنگل برگرفته شده است. کاورهای چوبی به طور کلی زیبایی چشمگیری دارند و همواره جزو انتخاب های اول مشتریان بوده اند. این محصول دکوراتیو زیبا و جذاب در مقایسه با سایر مدل ها از قیمت بیشتری برخوردار است و برای استفاده در سبک کلاسیگ گزینه ی خوبی به حساب می آید.

برای کاهش قیمت کاور چوبی بهترین راهکار استفاده از چوب مصنوعی ام دی اف در طراحی است. کاورهای ام دی اف همانند کاورهای چوبی بسیار زیبا بوده و به دلیل مقرون به صرفه بودن مورد توجه مشتریان بسیاری قرار گرفته اند. از این مدل کاور هم در سبک مدرن و هم در سبک کلاسیک می توان استفاده کرد.

 

کاور های فلزی متناسب با دیزاین داخلی

 

فلز از دیگر متریالی است که تولیدکنندگان برای طراحی کاور شوفاژ از آن استفاده می نمایند. کاورهای فلزی برای استفاده در سبک مدرن بسیار مناسب هستند. این محصول به نسبت کاورهای چوبی از قیمت کمتری برخوردار است اما با این حال به دلیل گرم شدن بیش از حد بدنه ی آن کمتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. طراحان و تولیدکنندگان برای ارتقای جنبه ی زیبایی ظاهری این کاور این رنگ های پودری باکیفیت استفاده می کنند.

 

کاور پارچه ای و نمدی با بهترین قیمت

کاورهای پارچه ای و نمدی محصولاتی ارزان قیمت و کاملا مقرون به صرفه هستند. این کاورها در رنگبندی ها و طرح های بسیار گوناگون و متنوعی موجود می باشند و به همین سبب دست مشتری در انتخاب کاملا باز است.  مزیت دیگر کاورهای پارچه ای و نمدی در این است که سبک وزن می باشند و به آسانی می توان آن ها را جابه جا نمود.

 

خرید کاور شوفاژ وود تک 

 

برای خرید کاور شوفاژ وودتک می توانید به دو شکل اقدام کنید. اول آنکه می توانید حضورا به مراکز و   فروشگاه های عرضه کننده این محصولات دکوراتیو مراجعه کنید و کاور موردنیاز خود را با قیمتی معقول خرید کنید و دوم آنکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و یا مسافت طولانی و وقت گیر تولیدکننده امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است. برای خرید کاور شوفاژ برای دکوراسیون داخلی آنلاین به وب سایت مراجعه کنید و انواع و اقسام مدل های گوناگون کاور را مشاهده نمایید و در صورت یافتن گزینه ی مورد علاقه ی خود اقدم به ثبت شفارش و خرید کنید. اگر در طول فرایند خرید آنلاین به مشکلی برخورد نمودید می توانید با کارشناس فروش تماس بگیرید.

نکته ی بسیار مهمی که در خصوص خرید کاور شوفاژ و رادیاتور باید به آن توجه داشته باشید در نظر گرفتن سبک دکوراسیون داخلی منزل است. برای اینکه کاوری را تهیه کنید که دقیقا متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزلتان باشد می توانید از یک طراح داخلی حرفه ای کمک بگیرید.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

خرید کاور شوفاژ با تخفیف : یکی از خدمات باارزشی است که از سوی مراکز و فروشگاه های عرضه کننده کاور شوفاژ وود تک به مشتریان ارائه می شود. با استفاده از کاور رادیاتور می توانید دکوراسیون منزلتان را جذاب تر کنید. با توجه به گوناگونی سلایق و بودجه افراد مدل های مختلفی از کاور رادیاتور طراحی ساخته و به بازار عرضه می شود. در ادامه انواع مدل های کاور را بررسی خواهیم نمود:

 

کاورهای چوبی متناسب با سبک کلاسیک

 

کاور چوبی بهترین انتخاب برای سبک کلاسیک است. این مدل از کاور را با استفاده از چوب های طبیعی همچون چوب گردو، بلوط، راش و… طراحی می کنند. این کاورها به علت آنکه تماما از متریال طبیعی طراحی شده اند زیبایی و جذابیت چشمگیری دارند و عطر و بوی جنگل و طبیعت را با خود به منزل می آورند. برای زیباکردن این مدل از کاورها از رنگ های گیاهی استفاده می نمایند که این رنگ های گیاهی علاوه بر ازتقای جنبه ی زیبایی ماندگاری و عمر چوب را هم افزایش می دهد و مانع نفوذ حشرات موذی به درون چوب می شود. قیمت کاور چوبی به طور معمول بالاست و پیشنهاد می شود در بازه هایی که تولیدکنندگان اقدام به فروش محصولات خود با تخفیف ویژه می کنند خرید کاور شوفاژ باتخفیف خود را انجام دهید

 

کاور فلزی، پرطرفدار در میان کاربران

 

از دیگر متریال های پرمصرف در طراحی و ساخت کاور فلز است. کاور فلزی برای استفاده در سبک مدرن گزینه خوبی است. تولیدکنندگان برای زیبا کردن این مدل از محصولات از رنگ های پودری مقاوم استفاده می کنند. کاورهای فلزی یک عیب بزرگ دارند و آن هم این است که در اثر حرارت و گرما بیش از اندازه داغ می شوند و همواره باید مراقب بود که دست به آن ها برخورد نکند.

 

کاور پارچه ای و نمدی

 

کاورهای پارچه ای و نمدی هر دو جزو محصولاتی هستند ک از تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی برخوردار هستند و به آسانی می توان آن ها را با دکوراسیون داخلی منزل ست نمود. این مدل از کاورها ارزان قیمت و سبک وزن هستند. کاورهای نمدی در مقایسه با کاورهای شوفاژ وود تک  از ضخامت بیشتری برخوردار بوده و مقاوم تر هستند. بر روی برخی از کاورهای پارچه ای و نمدی شخصیت های کارتونی محبوب کودکان حک شده است و استفاده از این کاورها در اتاق کودک او را به شدت به وجد می آورد

این کاورها ترکیبی ترکیبی همانگونه از اسمشان مشخص است از ترکسب دو یا چند متریال ساخته شده اند. به عنوان مثال می توان از ترکیب چوب و یا فلز در طراحی کاور استفاه نمود که در این صورت هم قیمت کاور چوبی به علت به کار برده شدن فلز کاسته می شود و هم زیبایی کاور شوفاژ چندین برابر می شود.

 

خرید کاور شوفاژ با تخفیف ویژه

 

برای خرید کاور رادیاتور با تخفیف ویژه می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید و یا اگر امکان مراجعه حضوری را ندارید می توانید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. توصیه     می شود که قبل از خرید کاور شوفاژ مناسب  حتما دکوراسیون داخلی منزلتان را مدنظر قرار دهید تا بتوانید متناسب با آن یک کاور تهیه نمایید. پس از در نظر گرفتن دکوراسیون داخلی در سایت به جست و جو بپردازید  و انواع مدل های کاور را مشاهده کنید و در صورت یافتن مورد مناسبی اقدام به ثبت سفارش و خرید کنید. اگر در مراحل خرید دچار مشکل شدید می تاونید با کارشناس فروش تماس بگیرید و اگر هم در میان انبوه مدل های موجود مورد مناسبی را پیدا نکردید می توانید با تولیدکننده تماس بگیرید تا یک کاور رادیاتور متناسب با ویژگی ها و مشخصاتی که مدنظر دارید برایتان ساخته و طراحی شود.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

سبک سنتی ایرانی در معماری داخلی : همانطور که اطلاع دارید این روزها افراد بیشتر از ادوار گذشته  زیبایی محل زندگی و محل کار خود برایشان امری حساس و پر اهمیت می باشد.  معماری داخلی هلگر که بسیار با متدهای روز دنیا هماهنگی داشته و طرافداران زیادی پیدا کرده است  و متناسب با روحیات افراد متجلی ایجاد آرامش ذهنی و افزایش بهره وری زیاد می باشد که این باعث تعدد پروژه های درخشان معماری شده است.

برای طراحی داخلی فضای داخلی مجتمع های تجاری و مسکونی به دانش طراحی و علوم دیگر نیاز می باشد که متخصصین هلگر دارای این توانایی در حوزه دکوراسیون هستند. معماری داخلی  کار طراحی را به اعضای تیم هلگر سپرده و بازدهی خوبی از این کار داشته باشید. تیم طراحی معماران هلگر برای طراحی و ریدیزاین همراه با بازسازی ساختمان مراحل زیر را دنبال کرده اند: اولین مرحله گفت و گو با مشتریان هدف است که بسیار امری مهم بوده که نیاز به فروشندگان حرفه ای در این زمینه داشته است. در این مرحله مشتری ایده هایی نو در سر داشته  و همچنین نیازها و اولویت های خود را به تیم طراح و دکوراسیون می گوید. این طراحان ابتدا یک اسکچ اولیه از طرح اولیه می نگارند.

  تحلیل برنامه های کلی طراحی داخلی

 

در این مرحله تیم طراح داخلی با توجه به مقدار سرمایه اولیه ای که مشتری تصمیم دارد برای اجرا خرج کند دست به چه تغییراتی انجام دهند و چه اقداماتی را راه اندازی کنند.  پس از آن بسته به وسعت و سختی کار طراحی داخلی، قراردادهایی بین مشتری ها و معماران داخلی  بسته می شود.  سبک سنتی ایرانی در معماری داخلی این قراردادهای تجاری می تواند از چند برگه معمولی تا سندهای طولانی شامل گردد و  قانونی که با دقت نوع خدمت مرتبط، روش و مسئولیت ها را در پی دارد، تعبیه گردد.

تهیه اسکچ از طرح کلی بنا

تیم طراح به خوبی این را می داند که احتمال داشته است پروژه درگیر کار بازسازی گردد و به همین علت در مراحل نخستین طراحی داخلی باید از شرایط موجود، نقشه و اسکچ اولیه با دقت بالا تهیه کند. این نقشه برای کارهای نوسازی نیز به کار می آیند و در کار بازسازی ساختمان کمک شایانی می کنند.

تیم فنی شرکت معماری داخلی هلگر  اندازه گیری های دقیق زمین توسط طراح صورت می گیرد.  هدف از انجام این کار این است تا نقشه ها و ارتفاعات فضاهای موجود را به دست آورده و در کار طراحی آن ها را حساب کند. نقشه تهیه شده باید تمامی موارد را به وضوح نشان داده و از هیچ مکانی دریغ نکند. معماری داخلی هلگر دقت در ارزیابی سیستم های مکانیکی و الکترونیکی باید بالا باشد  نی که گاهی نیاز به وجود متخصصین داشته که برای کارشناسی حضور داشته باشند. برای کارهای بزرگ برنامه ریزی از پیش تعیین شده  می تواند چندین ماه و یا حتی سال ها مصرف کند.

ارائه طرح هایی بر اساس سلایق شما

 

باتوجه به تمامی مواردی که تا به اینجا گفته شد، همچون بودجه سلیقه مشتری و همچینن نقشه تهیه شده یک بنا طراحی اولیه انجام می شود و یا بنای کهنه بازسازی بر اساس سلایق شما عزیزان طراحی می گردد. سبک سنتی ایرانی در معماری داخلی  این بنا بر اساس بهترین متدهای روز دنیا به شما مشتریان ارائه می شود. سبک سنتی ایرانی در معماری داخلی برای کارهای مهم این احتمال وجود داشته است که در هنگام ارائه بنای کلی یا بازسازی بنای کهنه، طراح نیاز به کاغذهای بزرگ یا تخته برای نشان دادن نقشه ها و تجهیزات ساختمانی از جمله آسانسورها و غیره و در بسیاری از موارد از مدل استفاده کند.

 

سبک سنتی ایرانی در معماری داخلی هلگر

 

پس از نهایی سازی طرح که بر اساس سبک های سنتی و مدرنیته انجام می شود،  نوبت به سفارش و خرید لوازم از جمله نورپردازها می شود  و بعد از آن ساخت و ساز آغاز می شود.  نکته ی قابل حساس این است که  به همراه دیگر وسایل منزل، طراحان مسئولیت تهیه وسایل دیگری برای ایجاد طرح های سنتی و مدرن در طراحی داخلی خانهبر عهده دارند. شرکت دکوراسیون داخلی  بر هر قسمتی از کار ساخت و ساز و طراحی پروژه نیز ناظری وجود داشته است تا  مرتب چک لیست ها را کنترل کند و اطمینان حاصل کند که پروژه به آرامی روند پیشرفت خود را طی کرده است. مفتخریم از صفر تا صد پروژه میزبان شما عزیزان باشیم.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

سبک های رایج معماری داخلی روی هماهنگی و توازن اجزای دکوراسیون داخلی تمرکز دارد و باعث ایجاد تعادل و هماهنگی بین فضاهای مختلف می گردد. هر فضایی که طراحی می شود باید به گونه ای باشد که در درجه اول در نظر مخاطب زیبا جلوه کرده و هماهنگی لازم را داشته باشد. در ادامه ی مطلب نکاتی را در خصوص طراحی شرکت دکوراسیون داخلی بر اساس سبک های جدید معماری برای ایجاد هماهنگی و تعادل مطالبی را شرح می دهیم:

نکات حساس در هماهنگی در دکوراسیون داخلی

با توجه به کم بودن مساحت داخلی فضای خانه های مدرنیته نحوه چیدمان منزل از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار بوده و در ایجاد سبک و سیاق باید به نکات مهمی توجه داشت. برخی از سبک های دیزاین داخلی امروزه پرطرفدار می باشد و از سمتافراد  برای دکورراسیون بیشتر به کار گرفته می شوند. معماری داخلی هلگر سبک های مدرن بیشتر در دکوراسیون داخلی استفاده می شوند. سبک مدرنیته سبکی است که در آن همه چیز ساده به نظر رسیده ولی از زیبایی خاصی برخوردار است. در سبک های مدرن از هرگونه شلوغ کاری و استفاده از تجملات اضافی و ایجاد حاشیه جلوگیری می شود. سبک های بسیار گوناگونی برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل وجود داشته که هر کدام در زمان خاصی مد شده اند و پس از گذشت مدتی از مد می افتند.

شاید یکپارچگی موضوع به ظاهر بی اهمیت و پیش و پا افتاده ای در معماری در بین کاربران جا افتاده باشد، این عامل هماهنگی و تعادل نقش تاثیرگذاری در زیبایی دکوراسیون منزل  ایفا می کنند که باید مورد توجه قرار گیرد. شرکت معماری داخلی  همانطور که قبلا گفته شد، بر روی هماهنگی و یکپارچگی بر روی توازن بین فضاهای تفکیک شده نقش به سزایی دارند. خیلی از افراد تصور کرده اند که دو واژه هماهنگی و یکپارچگی با یکدیگر یکسان تلقی می شوند، اما باید گفت که این دو باهم دارای تفاوت هایی نیز هستند. هماهنگی دارای تعریف جداگانه و یگپارچگی نیز دارای معنای خاص خود می باشد.  این بدین معناست  که المان هایی که  در دکوراسیون به کار می روند، از نظر رنگ، طرح و جنس با یکدیگر تناسب داشته باشند. یکپارچگی یعنی تکرار ویژگی خاصی از اجزای دکوراسیون بوده و  در منزل مانند تکرار رنگ، اشکال، و حتی جنس خاصی از لوازم باید بدانید که با رعایت این اصول پیوستگی در منزل به وجود می آید.

 

سبک های رایج معماری داخلی، مدرن و کلاسیک

 

سبک های رایج در معماری داخلی علاوه بر زیبایی محیط موجب ایجاد حس آرامش در افراد می گردد. معماری داخلی هلگر  علم طراحی گفته می شود که برای ایجاد یکپارچگی و هماهنگی باید از طرح های مشابه و رنگ های متناسب با لوازم داخلی خانه در دکوراسیون منزل استفاده گردد. به عنوان مثال می توانید رنگ کوسن مبل و والان پرده را مشابه انتخاب کنید. به این نوع هماهنگی و تشابه در فضا علاقه ای ندارید، می توانید از روش های مختلفی برای ایجاد هماهنگی استفاده کنید که باعث ایجاد توازن بین فضاهای تفکیک شده می شوند. می توانید الگوی خاصی از طراحی را روی کوسن های رومبلی به کار ببرید که با فضای داخلی منزل شما متناسب بوده و با دکوراتیو خانه هماهنگی داشته باشد.

توجه کنید که هماهنگی و یکپارچگی جزو اصول مهم در طراحی داخلی معماری داخلی هلگر می باشند اما چنانچه بیش از اندازه به آن ها توجه گردد ممکن بوده حالت کسالت آور و تکراری در فضا ایجاد گردد. انرژی لازم در محیط را از بین می برد بنابراین بهتر می باشد از این اصل به درستی استفاده گردد. بنابراین باید سعی داشته باشید تنها چند المان و عنصر خاص را در محیط انتخاب کرده و بین آن ها هماهنگی و معماری داخلی  یکپارچگی ایجاد کنید.v

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

کاور رادیاتور از جنس فلز : سبک های بسیاری برای طراحی داخلی منزل وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین آن سبک مدرن است. این سبک به طور معمول برای منازل کوچک آپارتمانی استفاده می شود. کاورهای شوفاژ  سبک مدرن در عین سادگی زیبایی حیرت انگیزی دارد. سادگی در طراحی، به معنای استفاده از خطوط صاف و مستقیم و عدم استفاده از جزئیات اضافی می باشد. فلزات درخشان و براق همچون استیل و کروم یکی از عناصر پرکاربرد در سبک زیبای مدرن می باشند. کاور رادیاتور از جنس فلز جزو محصولاتی است که برای استفاده در سبک مدرن گزینه ی بسیار مناسبی به حساب می آید چرا که دارای طراحی ساده ای بوده و از جنس فلز است. این کاور قیمت مناسبی دارد و از رنگ های پودری برای ارتقای جنبه ی زیبایی آن استفاده می کنند. در ادامه قصد داریم در خصوص دلایل استفاده از کاور رادیاتور صحبت نماییم:

 

دلایل استفاده از کاور رادیاتور در منزل

 

همانطور که می دانید امروزه افراد بیشتر از گذشته به زیبایی فضای داخلی و دکوراسین منزل خود اهمیت می دهند. شوفاژها و رادیاتورها تجهیزات گرمایشی بسیار کاربردی ای هستند که علی الرغم بااهمیت بودنشان جلوه ی زشت و نازیبایی به فضای درون می دهند و به همین علت باید فکری در خصوص این موضوع نمود.

از آنجایی که به هیچ عنوان امکان حذف و یا جابه جایی آن ها وجود ندارد می توان با کاور رادیاتور تا حدودی آن را پنهان کرد و طرح زیبا و جالبی به آن داد. صدای شوفاژ و رادیاتورها در منزل برای برخی از افراد آزاردهنده است. کاور شوفاژ وود تک  قادرند که صدای رادیاتور و شوفاژ را کاهش داده و آرامش ایجاد نمایند.

بدنه ی شوفاژها و رادیاتورها به دلیل حرارت بیش از اندازه داغ  می شود و در صورت بی احتیاطی کودکان و برخوردشان به آن ایجاد سوختگی می شود اما این مشکل با خرید کاور رادیاتور حل می شود.  کاورهای رادیاتور همانند یک لایه عایق عمل می کنند و مانع چنین حوادثی می شوند

انواع مدل های دیگر کاور رادیاتور

 

کاور چوبی همانطور که از اسمش مشخص است تماما از چوب طبیعی طراحی و ساخته شده است و به همین علت دارای قیمت بسیار بالایی است. کاور چوبی برای سبک کلاسیک استفاده می شود. طراحان برای ارتقای جنبه ی زیبایی این کاور از رنگ های گیاهی استفاده می کنند. این رنگ های گیاهی هم موجب زیباتر شدن کاور می شوند و هم مقاومت چوب را در مقابل نفوذ حشرات افزایش می دهند. البته کاورهای فلزی برای آن دسته از افرادی که در منزل کودک دارند مناسب نیست چرا که کاورهای فلزی هم گرما را از خود انتقال داده و داغ می شوند. برای آن دسته از افرادی که در منزل کودک دارند مدل های دیگر کاور رادیاتور از جنس فلز  پیشنهاد می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

کاور های ام دی اف با بهترین قیمت

 

کاور رادیاتور ام دی اف را می توان در هر دو سبک مدرن و کلاسیک استفاده کرد. این مدل کاور در مقایسه با کاور چوبی از قیمت کمتری برخوردار بوده و مقرون به صرفه تر است.کاورهای پارچه ای و نمدی از تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی برخوردار هستند و می توان آن ها را با سایر لوازم موجود در منزل ست نمود. این کاورها سبک وزن بوده و به آسانی می توان آن ها را جابه جا کرد. برخی از کاورهای پارچه ای و نمدی دارای طرح های بسیار جالب و همچنین شخصیت های کارتونی محبوب کودکان هستند و می توان از آن ها برای پوشش رادیاتور اتاق کودک استفاده کرد. کاورهای پارچه ای و نمدی هر دو قیمت کمتری در مقایسه با سایر مدل ها دارند.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

شرکت فنی دکوراسیون داخلی : همانطور که می دانید این روزها افراد بیش از گذشته به زیبایی محل زندگی و محل کار خود اهمیت می دهند. یک طراحی داخلی زیبا و متناسب با روحیات فرد می تواند در ایجاد آرامش ذهنی و افزایش بهره وری تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد.

از آنجایی که برای طراحی داخلی فضای درون به دانش طراحی و علوم دیگر نیاز است افراد از تیم متخصص شرکت دکوراسیون داخلی استفاده می کنند و کار طراحی را به اعضای تیم آن می سپارند. تیم طراحی شرکت فنی دکوراسیون داخلی برای طراحی مراحل زیر را دنبال می کند:اولین مرحله گفت و گو با مشتری است. معماری داخلی هلگر در این مرحله مشتری ایده هایی که در سر دارد و همچنین نیازها و اولویت های خود را به تیم طراح می گوید. طراحان باتجربه باید نیازهایی را ببینند که مشتری به آن ها توجهی نکرده است.

 

 تجزیه و تحلیل برنامه پیش رو

 

در این مرحله تیم طراح با توجه به میزان سرمایه و بودجه مشتری تصمیم می گیرد که دست به چه تغییراتی را بزند و چه اقداماتی انجام دهد و پس از آن بسته به وسعت و سختی کار، قراردادهایی بین مشتری ها و طراحان داخلی بسته می شود که این قراردادها می تواند از چند برگه معمولی تا سندهای طولانی قانونی که با دقت نوع خدمت مرتبط، روش و مسئولیت ها را در پی دارد، تعبیه شود.

تهیه نقشه

 

مهم ترین موضوعی که در طراحی به وجود می آید این است که بازسازی انجام شود و یا اینکه از نو طراحی شود. تیم یک شرکت های دکوراسیون داخلی  به خوبی این را می داند که احتمال دارد پروژه درگیر کار بازسازی شود و به همین علت در مراحل نخستین طراحان باید از شرایط موجود نقشه ای دقیق تهیه کنند که البته این نقشه برای کارهای نوسازی نیز به کار می آید.

در بسیاری از ساختمان های قدیمی تر، هیچ برنامه ای تا به امروز وجود نداشته و تیم فنی شرکت معماری داخلی هلگر  طراح باید اندازه گیری های دقیق زمین را انجام دهد تا نقشه ها و ارتفاعات فضاهای موجود را به دست آورد. نقشه تهیه شده باید تمامی موارد را به وضوح نشان دهد. به عنوان مثال باید مشخص کند  که دیوارها کاذب بوده یا اصلی هستند. سیستم های مکانیکی و الکترونیکی نیز باید به دقت ارزیابی شود که گاهی نیاز به متخصصین وجود دارد.برای کارهای بزرگ برنامه ریزی و برنامه ریزی پیش از معماری داخلی هلگر  می تواند چندین ماه و یا حتی سال ها مصرف کند.

ارائه طرح اولیه

 

باتوجه به تمامی موارد همچون بودجه سلیقه مشتری و همچینن نقشه تهیه شده یک طرح اولیه طراحی می شود و به مشتری ارائه می شود. در صورت نیاز باز مجدد تغییراتی بر روی طرح اولیه اعمال می شود و طرح نهایی آماده و به مشتری ارائه می شود. شرکت فنی دکوراسیون داخلی برای کارهای مهم این احتمال وجود دارد که در هنگام ارائه، طراح نیاز به کاغذهای بزرگ یا تخته برای نشان دادن نقشه ها، آسانسورها، کف ها و در بسیاری از موارد از مدل استفاده کند. بسیاری از مشتری ها برای تجسم سه بعدی آموزش دیده نبوده در نتیجه نیاز به نقشه هایی با توضیحات کامل و ساده می باشد.

 

آماده سازی لوازم و شروع ساخت و ساز

 

پس از نهایی سازی طرح نوبت به سفارش و خرید لوازم از جمله نورپردازها، اثاثیه و غیره بوده و بعد از آن ساخت و ساز آغاز می شود. شرکت معماری داخلی نکته ی قابل توجه آنکه به همراه دیگر وسایل خانه، طراحان مسئولیت تهیه وسایل دیگری مانند نقاشی، گیاهان و دیگر متعلقات را نیز بر عهده دارند. بر هر قسمتی از کار ساخت و ساز و طراحی پروژه نیز ناظری وجود دارد که مرتب مام چک لیست ها را کنترل کرده تا اطمینان حاصل کند که پروژه به آرامی روند پیشرفت خود را طی می کند.

 

  • محمد شیرازی