بلاگ ساختمان

این بلاگ درباره حوزه های ساختمانی می باشد

بلاگ ساختمان

این بلاگ درباره حوزه های ساختمانی می باشد

  • ۰
  • ۰

سقف نورگیر در اهواز

سقف نورگیر در اهواز بر اساس استانداردهای جهانی ساخته می شوند. این نورگیر ها می توانند نور خورشید را با شفافیت کامل دریافت کنند. مجموعه ما برای محصولات نورگیرهای سقفی تخفیفی ویژه در نظر گرفته است. شما می توانید با استفاده از نورگیرهای رنگی ترکیب رنگ زیبایی را در منزل خود ایجاد کنید و با ایجاد سایبانی زیبا در فضای خلوت باعث زیباتر کردن این فضا شوید. این نورگیر ها برای فضاهایی که نیاز شدید به نور دارند، مانند گلخانه ها بسیار موثر هستند. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف نورگیر می تواند در این فضا از خود نقش مهمی داشته باشد. سقف نورگیر در اهواز می تواند بر اساس سفارش شما طراحی شود و یا می توانید از سازه های از پیش ساخته شده این سقوف استفاده کنید.

 

معمولا از دو پوشش زیر برای اجرای سقف نورگیر استفاده می کنند:

1.   پوشش پلی کربنات

2.   پوشش حبابی نورگیر

 پوشش های بالا دارای مزیت های خاص خود هستند که دارای قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای هستند. از پرکاربردترین نوع پوشش در راه اندازی سقف نورگیر، حبابی نورگیر می باشد. در این پوشش ها از ورق های اکریلیک استفاده می شود. به این نورگیرها، کوپل نیز می گویند. سازه های نورگیر های کوپل می توانند به صورت سازه های آماده مورد استفاه قرار گیرند. شکل هایی که برای این نورگیرها در نظر می گیرند، به صورت مستطیلی، مربعی، دایره ای و مخروطی می باشند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی می باشند که در دریافت نور خورشید به خوبی عمل می کنند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف نورگیر بسیار مناسب می باشد. با توجه به نوع کاربری شکل هایی که برای سقف حیاط خلوت در نظر می گیرند، می تواند متفاوت باشد.

 

کیفیت سقف نورگیر شامل:

1.    تنوع رنگ در ورق های پلی کربنات بالا می باشد و سعی شده است از نوع رنگی این ورق ها برای هریک از این پوشش ها استفاده شود

2.    این نورگیر ها در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب می باشند و علاوه بر صدا در دفع حرارت نیز موثر می باشند.

3.    با توجه به خاصیت عایق بودن سقف نورگیر به صورت دو جداره نیز ارائه می شوند و از چند لایه برای ساخت ضخامت آن ها استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد.

4.    این سقف ها از وزن پایینی برخوردار می باشند و آن به دلیل استفاده از ورق های سبک پلی کربنات می باشد که از مهم ترین ویژگی های سقف نورگیر به شما می رود.

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • محمد شیرازی

سقف نورگیر در اهواز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی