بلاگ ساختمان

این بلاگ درباره حوزه های ساختمانی می باشد

بلاگ ساختمان

این بلاگ درباره حوزه های ساختمانی می باشد

  • ۰
  • ۰

شرکت درب و پنجره هافمن از پروفیل های مختلفی از جمله آلومینیومی و یو پی وی سی در ساخت پنجره یو پی وی سی هافمن استفاده می کنند. شبکه داخلی این پروفیل ها توخالی بوده که باعث پر شدن خلاء درون آن ها شده که در برابر نفوذ سرما و حرارت از خود مقاومت خوبی نشان می دهند. علاوه بر آن پنجره یو پی وی سی هافمن در دفع صداهای آلوده کننده نیز از خود استحکام خوبی نشان می دهند. امروزه معمولا از عایق هایی چون پشم شیشه و پشم سنگ در جدارهای مختلف این درب ها استفاده می کنند. پنجره یو پی وی سی هافمن این قابلیت را دارد تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل رسانده و باعث ذخیره شدن انرژی حرارتی در داخل ساختمان شود. یکی از درب های دوجداره مجموعه هافمن، درب های آلومینیومی می باشد که با گذشت زمان دچار فرسودگی نشده و از کیفیت در کاسته نمی شود. معمولا دوام درب و پنجره یو وی سی هافمن بالا بوده و می توان در هنگام ساخت بنای ساختمان از این پنجره ها برای فضاهای مختلف استفاده کرد. این درب ها عایق مناسب صوت بوده که برای مکان هایی که در معرض رطوبت هستند، بسیار مناسب می باشند. این درب ها ظاهر شکیلی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و استفاده برای پارکینگ های عمومی بسیار مناسب هستند. با وجود استفاده از جدارهای مختلف برای درب دوجداره از وزن پایینی نیز برخوردار هستند.

 

در این قسمت می خواهیم درباره یکی از قسمت های مهم درب دوجداره هافمن با نام یو پی وی سی بپردازیم یکی از اجزایی که در ساخت جدارهای مختلف پنجره یو پی وی سی هافمن مورد استفاده قرار م گیرد، انواع پروفیل های مختلف یو پی وی سی بوده که شرکت درب و پنجره هافمن آن را با تخفیف ویژه به شما عزیزان ارائه می کند. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست می آید. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر می باشد. این دو عنصر از طریق فرایند پلیمریزاسیون با هم ترکیب شده و ورق های پی وی سی در اندازه های مختلف در صنعت برای کاربردهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود، به طوریکه می توان برای ساخت پنجره یو پی وی سی هافمن از مواد بازیافتی نیز استفاده نمود. این د پنجره یو پی وی سی هافمن دارای ویژگی های زیر نیز می باشد که باعث شده است نسبت به پنجره های شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

1.    مقاومت در برابر ضربات مختلف

2.    شکل پذیری بالا

3.    عایق مناسب حرارت و صدا

4.    زن کم با طول عمر بالا

شرکت درب و پنجره هافمن می کوشد تا تمامی ویژگی های بالا را در ساخت پنجره ها رعایت کرده و محصولی با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه کند.

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره یو پی وی سی هافمن را با بالاترین کیفیت بازار در اختیار مشتریان قرار دهد که مهم ترین شاخصه مجموعه هافمن محسوب می شود. شرکت درب و پنجره این محصولات را با استانداردهای لازم در پروسه تولید قرار می دهد. شرکت درب و پنجره هافمن برای این پنجره ها ضمانت نامه استاندارد قرار داده که مدت پشتیبانی از آن ها دوساله می باشد. پس از سه دهه سابقه فروش این محصولات توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم و برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. در مدت دو سال پشتیبانی خدماتی ارزنده به شما عزیزان از جمله تعویض و یا تعمیر پنجره یو پی وی سی هافمن تقدیم می کنیم. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره بدهند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.

  • ۹۹/۰۳/۲۹
  • محمد شیرازی

شرکت درب و پنجره هافمن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی